Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

pokerstars FPP inwisselen April 1st joke

• 10 antwoorden
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Is dit nu niet heel weinig?
      700fpp = 11T$
      2100fpp= 33T$
      2000fpp 1 april=32$
      ?
    • Knien12
      Knien12
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
      Is dit nu niet heel weinig?
      700fpp = 11T$
      700fpp = tourney ticket 11$, geen 11 T$.
      En deze April 1st actie is dan net iets meer value, maar dan wel rechtstreeks op je bankroll.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Nou waarom ben ik nou geen Silver :facepalm: .

Heb de punten klaar staan maar ja zonder status kan ik ze niet kopen. Ik zit te denken of ik ze dan op andere manier kan scoren maar ik vrees van niet want of er moet iemand zijn die iets te waarde van 5K punten wil kopen en wat ik nog zou kunnen kopen met met Bronze status en dat vrees ik niet.

Maar goed ik vrees niet dat iemand met daarmee wil helpen ;( , of het moet iemand zijn die de puntjes niet heeft maar wel iets wil hebben.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Nou waarom ben ik nou geen Silver :facepalm: .

Heb de punten klaar staan maar ja zonder status kan ik ze niet kopen. Ik zit te denken of ik ze dan op andere manier kan scoren maar ik vrees van niet want of er moet iemand zijn die iets te waarde van 5K punten wil kopen en wat ik nog zou kunnen kopen met met Bronze status en dat vrees ik niet.

Maar goed ik vrees niet dat iemand met daarmee wil helpen ;( , of het moet iemand zijn die de puntjes niet heeft maar wel iets wil hebben.
      Ben ook voor het eerst in 4 maand bronze :(
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      pokerstars.be heeft andere 'artikels' te koop zo te zien
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      gewoon eff spele en je bent direct silver vandaag? :D

Belgen hebbe vgl bonusse , alleen kan ik die ene niet kopen .... client errort , nog mensen dat probleem?
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik krijg het in een maand niet eens voor elkaar om Silver te worden (had er in kunnen zitten als ik door omstandigheden niet wat sessies had gemist), hoe moet ik dat dan in vredesnaam in 1 dag halen ?( .
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Op .be heb je een kaars en een timer. Het rare is dat beide evenveel FPP kosten (850) maar dat de eerste €10 oplevert en de tweede slechts €8. Beide nochtans voor SilverStar...

Wel jammer dat ik in het verleden het merendeel van mijn punten opgesoupeerd heb aan $11 tickets.
    • oscaar10
      oscaar10
      Silver
      Begrijp ik het nu goed dat je op .be als je die kaars koopt gewoon zo'n 10 euro sit en go ticket krijgt? Als dat zo is krijg je hier 0.0117 euro per fpp voor terwijl dit bij de 500 euro cashbonus van platinum maar 0.01 is. En voor de goldstar cashbonus van 150 euro krijg je zelf maar 0.09 cent per fpp. Dus kan ik beter nu al mijn FPP's opkomen aan deze dingen aangezien supernova nog niet echt haalbaar is.
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Op .be heb je een kaars en een timer. Het rare is dat beide evenveel FPP kosten (850) maar dat de eerste €10 oplevert en de tweede slechts €8. Beide nochtans voor SilverStar...

Wel jammer dat ik in het verleden het merendeel van mijn punten opgesoupeerd heb aan $11 tickets.
      Bij mij staat er ook een voodopop?