Pokerstars USA

• Quelvacho
      Quelvacho
      Basic
      Hoi allen,

Ik speel poker op Pokerstars en ga binnenkort voor een paar maanden naar Amerika.
      Nu wil ik gedurende die maanden graag blijven pokeren (lees: werken) en zit me te verdiepen in de mogelijkheden.

Ik kom veel doomverhalen tegen over geblokkeerde accounts etc.
      Ik vroeg me af, zijn er ook succes verhalen?
      Zijn er spelers die met succes vanuit de VS hebben gespeeld?
      Misschien met een persoonlijke VPN verbinding? of Remote control?
      Is bekend of pokerstars software ook de spyware heeft die nodig is voor het detecteren van VPN of RCN?

In het geval dat Poker stars echt no go is, welke site is het grootste/ beste en wel toegankelijk vanuit the VS?

Alvast bedankt,

Stefan
  • 9 antwoorden
    • PreBowser
      PreBowser
      Bronze
      Als ik mij niet vergis ga je het niet kunnen met een VPN
      Maar als je nu eens probeert om een ip-adres hier te houden en als je dan in Amerika bent dat je dan via het ip-adres dat hier is aan te melden op pokerstars.

Maar ik ben ook geen pc nerd dus wat ik zeg kan verkeerd zijn.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Wanneer je pokeren als werk wilt doen vanuit de VS, dan lijkt het me niet echt een goed idee.

Tenslotte zijn veel Ami's het land 'uitgevlucht' om te kunnen pokeren en dat zullen ze niet voor niets hebben gedaan.

Succes!
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Quelvacho
      Hoi allen,

Ik speel poker op Pokerstars en ga binnenkort voor een paar maanden naar Amerika.
      Nu wil ik gedurende die maanden graag blijven pokeren (lees: werken) en zit me te verdiepen in de mogelijkheden.

Ik kom veel doomverhalen tegen over geblokkeerde accounts etc.
      Ik vroeg me af, zijn er ook succes verhalen?
      Zijn er spelers die met succes vanuit de VS hebben gespeeld?
      Misschien met een persoonlijke VPN verbinding? of Remote control?
      Is bekend of pokerstars software ook de spyware heeft die nodig is voor het detecteren van VPN of RCN?

In het geval dat Poker stars echt no go is, welke site is het grootste/ beste en wel toegankelijk vanuit the VS?

Alvast bedankt,

Stefan
      Grootste weet ik niet.
      Maar Cake netwerk neemt is nog steeds mogelijk vanuit USA.
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout

Tenslotte zijn veel Ami'sh het land 'uitgevlucht' om te kunnen pokeren en dat zullen ze niet voor niets hebben gedaan.

Succes!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Merge is volledig USA friendly op dit moment. De vraag is alleen of je het risico wilt lopen dat je geld zomaar ineens weg kan zijn aangezien ze tegen de wet in toch spellen aanbieden aan amerikanen.
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      VPN gaat niet werken en mensen die dat wel geprobeerd hebben zijn geblokkeerd.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      VPN werkt wel maar wanneer ze erachter komen blocken ze je account en houden ze je geld (en dat gebeurt bijna altijd)
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Er zijn al verschillende VPN fail verhalen die duidelijk gemaakt hebben dat de PokerStars client de nodige spyware-achtige code heeft om het IP adres aan client-kant te detecteren. Ik denk dat het dus een behoorlijk groot risico is om vanuit de USA een VPN op te zetten naar bvb Europa en zo te pokeren.

Wat wel moet werken, en niet te detecteren valt, is om vanuit de USA een Remote Desktop connection, VNC of iets dergelijks te gebruiken, waarbij je client dus draait op een PC bvb bij jou thuis in Europa en de display in de USA getoond wordt. Grootste vraag daarvan gaat de performantie zijn, want een slechte connectie kan behoorlijk tegenvallen om zo vanuit Europa te spelen.
    • Quelvacho
      Quelvacho
      Basic
      Ja VPN is waarschijnlijk te riskant. Ik ga denk ik wel VNC even uitproberen.
      Kijken of het snel genoeg is.
      Voor het geval dat eerst mijn geld eraf halen naturlijk ;)