Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

AJ, riverplay

• robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      $0.01/$0.02 No Limit Holdem
      PokerStars
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG Player7 ($2.03)
      UTG+1 Player8 ($1.03)
      MP1 Player9 ($2.09)
      MP2 Player2 ($1.41)
      CO Player3 ($2.06)
      BTN Player4 ($1.94)
      SB robertjuh1 ($2.39)
      BB Player6 ($0.80)

Pre-Flop: ($0.03, 8 players) robertjuh1 is SB J:spade: A:heart:
      4 folds, Player3 raises to $0.07, 1 fold, robertjuh1 calls $0.06, 1 fold

Flop: 7:spade: 10:heart: J:diamond: ($0.16, 2 players)
      robertjuh1 checks, Player3 bets $0.11, robertjuh1 calls $0.11

Turn: K:diamond: ($0.38, 2 players)
      robertjuh1 checks, Player3 checks

River: 8:diamond: ($0.38, 2 players)
      robertjuh1 checks, Player3 bets $0.27, robertjuh1 folds

Final Pot: $0.38

Player3 wins $0.91 (net +$0.46)

robertjuh1 lost $0.18
  • 13 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      call preflop kan nog wel met AJ. AQ en AT liever 3bet...

denk ook dat je river moet folden omdat AJ behind checkt en al het slechtere sdvalue dus ook...
    • robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      het was zoom poker, dus daar 3bet ik liever niet vanwege alle tighte ranges die de mensen daar hebben. en je isoleert je alleen maar tegen beter dan toch?
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Met AQ lig je tegen een gemiddelde button range nog wel voor. Maar AT wordt dan meer een bluf 3bet denk ik? Ik fold AT meestal op steals.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      mja als als je AT elke keer fold dan ben je wel heel exploitable. Dit is nu wel niet erg op NL2 ofzo... Als je je er goed bij voelt kan je folden ja maar zou AT wel op zijn minst callen, je domineert superveel.

weet niet wat het verschil tsn zoom en gewoon is want ik speel geen zoom maar het is zo dat wanneer je AT ofzo 3bet je je isoleert tegen beter (AJ meestal ook) maar je neemt preflop de pot liever al omdat oop spelen nooit echt makkelijk is
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      het is zo dat wanneer je AT ofzo 3bet je je isoleert tegen beter (AJ meestal ook) maar je neemt preflop de pot liever al omdat oop spelen nooit echt makkelijk is
      Daarom 3bet je dus pf, met AJ bv block je veel combinaties zoals AA, Ax, JJ, ... Daarnaast doe je het nog redelijk tegen handen die eventueel zouden callen zoals 88-TT, QQ, slowplay KK... Je moet eens nadenken op welke kaarten je precies aan het hopen bent als je AJ called pf en hoe je denkt te spelen als die kaarten wel/niet vallen. Er zal maar 1 op 3 een A of een J vallen (als villain geen A/J heeft, anders is het nog minder). Zelfs als er een A of een J valt kan je niet "voluit" spelen want je bent mogelijk gedomineerd en je zit OOP.

Ik 3bet die dus altijd in de blinds tegen CO, BU raises en Cbet meestal, daarmee pik je zeer dikwijls pre-flop of op de flop de pot mee op, zeker tegen tighte tegenstanders.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Wat was er nu besloten id coaching want moest weg.

Even 3 opmerkingen op hetgene ik gehoord heb:

1) Waarom vind je dit een goed board om te cbetten? Denk dat dit board onze range veel harder hit en niet vaak door pure air gaat worden gecbet.

2) ch/r is onze hand wat overreppen imo. Er werd gezegd dat hij heus wel 97 gaat callen met als reden dat het NL2 is. Vind ik een vrij slechte reden, kan echt wel een goede speler zijn toevallig.
      Voordeel aan ch/r is dat al we een reraise krijgen we veilig kunnen folden en als we een call krijgen toch nog veilig 1/2 pot turn kunnen betten. Maar zie niet zoveel callen buiten QJ,JK. En die foldne miss nog op turn

3) Dus als je ch/c gaat spelen dan zie je vaak een ch behind op de turn dus vandaar donk ik liever flop om initiatief te nemen. Als we verw8en dat air op dit board wordt gecbet kan je ch/c en donk turn als line nemen imo
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      besluit was :
      Ie cbet vast veel air en overcards
      alle pair+gssd , tp , ... gaat ie cbetten , en dna wss ook nog eens callen
      (ga maar eens na wat er in een CO stealing range allemaal zit dat pair+drawing equity heeft op dit board)
      als ie ooit behind checkt betten we zelf turn uit :)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      besluit was :
      Ie cbet vast veel air en overcards
      alle pair+gssd , tp , ... gaat ie cbetten , en dna wss ook nog eens callen
      (ga maar eens na wat er in een CO stealing range allemaal zit dat pair+drawing equity heeft op dit board)
      als ie ooit behind checkt betten we zelf turn uit :)
      Is het niet zo dat zulke connected boards slecht zijn voor te cbetten omdat ze ons hitten. +je verw8 dat het een fish is aangezien hij pairtje plus gutter zou callen op ch/r dus dan kan het goed zijn dat hij behind checkt want fish is meestal passief. Als je donkt gaat hij overcards ook callen. Voordeel is natuurlijk wel dat je veel meer geld naar tmidden krijgt ja maar twijfel of hij zoveel 1) gaat cbetten 2) ch/r gaat callen. We kunnen er toch niet vanuitgaan dat iedere NL2 speler een huge fish is?

sry voor discussie :P
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      heeft niks met NL2 te maken, op NL25 zou ik voor dezelfde lijn kiezen.
      Dit board hit zijn range veel harder dan onze range, onze range is mostly pp's..
      check/raise word door zoveel handjes gecalled en daarnaast is OOP elke turn zonder initiatief op een 2nd barrel slecht.
      Waarom zouden wouden we niet de kans geven om zijn air te betten als we met een donk zijn air er alleen maar uit folden, alle air die hij op je donkbet called, doet dat ook op een check/raise. en als hij zijn air niet cbet, is dat toch prima want alles met equity gaat hij toch wel c-betten, dus dan kunnen we prima gwn de turn leaden als hij flop behind checked.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      Dit board hit zijn range veel harder dan onze range, onze range is mostly pp's..
      check/raise word door zoveel handjes gecalled en daarnaast is OOP elke turn zonder initiatief op een 2nd barrel slecht.
      Waarom zouden wouden we niet de kans geven om zijn air te betten als we met een donk zijn air er alleen maar uit folden, alle air die hij op je donkbet called, doet dat ook op een check/raise. en als hij zijn air niet cbet, is dat toch prima want alles met equity gaat hij toch wel c-betten, dus dan kunnen we prima gwn de turn leaden als hij flop behind checked.
      Is wel duidelijk ja... vooral dit: 'Dit board hit zijn range veel harder dan onze range, onze range is mostly pp's..'
      Hier had k ff niet aan gedacht... Was wat verward want zo een board hit iemands callingrange beter maar dan wanneer de caller in BU/CO zit oid.

Maar allright ik ben overtuigd :P . Discussie zorgt toch altijd voor meer verduidelijking.

I guess dat we dan turn 1/2 pot verder betten. Weet enkel niet goed wat we doen op Q/K turn, ch/f?
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Is wel duidelijk ja... vooral dit: 'Dit board hit zijn range veel harder dan onze range, onze range is mostly pp's..'
      Hier had k ff niet aan gedacht... Was wat verward want zo een board hit iemands callingrange beter maar dan wanneer de caller in BU/CO zit oid.

Maar allright ik ben overtuigd :P . Discussie zorgt toch altijd voor meer verduidelijking.

I guess dat we dan turn 1/2 pot verder betten. Weet enkel niet goed wat we doen op Q/K turn, ch/f?
      Zou denk ik elke niet K of Q turn wel 3/4 pot doorbetten omdat zijn callingrange vrij inelastisch is aan je betsize. K/Q turn zou ik 1/2 pot doorbetten, zodat je wat goedkoper river kan blockbetten, ook al denk ik dat hij met two pairs etc wel turn raised dus ik speel turn Q/K bet/fold op 1/2 pot.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze

Zou denk ik elke niet K of Q turn wel 3/4 pot doorbetten omdat zijn callingrange vrij inelastisch is aan je betsize. K/Q turn zou ik 1/2 pot doorbetten, zodat je wat goedkoper river kan blockbetten, ook al denk ik dat hij met two pairs etc wel turn raised dus ik speel turn Q/K bet/fold op 1/2 pot.
      3/4 pot; denk je niet dat hij dan QJ en 2nd pair ed fold?
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      niet na calling chec/ raise flop met die handjes