Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

PT4 vs HM2

• xLadyFx
      xLadyFx
      Bronze
      Ik heb beide, nuja PT4 Beta. PT4 is naar mijn mening beter en overzichtelijker met goede functies. 6 max gescheiden van FR, enz.

Zo kan je makkelijk naar voorgaande sessies gaan waar het fout liep en handen herbekijken door met de grafiek te spelen. En ingebouwde equilator.

Hud werkt ook prima, alles staat automatisch op een goede plaats. En het maakt vanzelf notes denk ik. Zoals 3 betting range. (1010+ staat er dan bij.) Handig.

Nog niet veel mee gespeeld maar voor mij wel de winnaar. Wat denken jullie?
  • 3 antwoorden
    • alcoatjez
      alcoatjez
      Bronze
      Ik heb HEM2 helaas maar heel even kunnen testen, maar vond het toen niet erg fijn werken. Ik had toen ook problemen met mijn HUD, dus dat draagt er ook niet echt aan bij.

Ik gebruik nu enkele maanden PT4 en ben er erg tevreden over. De HUD werkt uitstekend en ik kan alle informatie vinden die ik nodig heb.
      De Notetracker is geweldig voor cash games, alleen is het jammer dat deze niet bij SNGs te gebruiken is.

Ik zit zelf nog te denken om bij de support van HEM2 een extra trial periode aan te vragen, omdat ik dit programma veel te kort heb kunnen testen. Ik weet niet of ze dit doen, maar ik kan het proberen.

Soms zie ik wel reacties van meer ervaren pokerspelers die vinden dat PT4 niet genoeg informatie biedt. Ik hoop ook dat iemand deze programma's beter kan vergelijken.
    • Gerardus
      Gerardus
      Bronze
      Ben echt benieuwd naar PT4!

Sinds drie dagen ben ik HEM2 free trial aan het proberen. Het loopt voor geen meter! HUD doet steeds het niet, of HUD laat het van andere spelers van andere tafels zien, onoverzichtelijk, te veel bugs, te veel updates nodig, na elk updates werkt een of andere tool niet meer goed, hero stats gaat gewoon niet aan. Kortom ik bleef in het rondje rijden... ik word er helemaal gefrustreerd van.

Nu ben ik PT3 opnieuw aan het uitproberen. Vergeleken met HEM2 is PT3 een verademing: tot nu toe zeer gebruik vriendelijk, overzichtelijk, loopt soepel en tot nu toe bugs vrij...

Het is vrijwel zeker dat ik PT3 ga nemen en dan gelijk PT4 (als het nog kan) uitproberen.
    • Rafke01
      Rafke01
      Bronze
      pokertracker 4 is in publieke beta test momenteel. Dus er zijn regelmatig updates. Voor je de update instaleert eerst wel de nota's lezen in geval er een database update is. Deze kan naargelang de grote van je database wel een tijdje duren.