ps account zegt dat ik ergens anders reeds ingelogd ben

• Ludwine
      Ludwine
      Basic
      heeft iemand hier ervaring mee?
      ik heb mijn wachtwoord aan nieuwmand verteld en speel alleen maar vanop deze computer...
      dus...

ben ik gehackt?
      heb email naar support gestuurd mar nog geen antwoord

ik krijg dus een mededeling bij het inloggen dat ik reeds ergens anders ben ingelogd en dat ik daar eerst moet uitloggen eer ik vanop deze computer kan inloggen

bb
      ben bang
  • 6 antwoorden
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Nee geen ervaring mee. Lees wel van iemand die eerst op zijn werk bezig was, niet had afgesloten en thuis niet online kon. Die heeft een mailtje gestuurd (in jouw geval zal ik er Urgent bijzetten). Dan loggen ze je af en kan jij opnieuw inloggen.

Zou gelijk daarna paswoord wijzigen en navragen daar of ze kunnen zien uit welke plaats/land er ingelogd is.

Succes
    • najtreg12
      najtreg12
      SuperModerator
      SuperModerator
      Jaa, dit heb ik nu ook

Nog nooit eerder gehad, maar nu opeens kreeg ik het.

Op huispc kon ik niet inloggen, maar op laptop wel.
      Alles gedeinstalleerd, afgesloten, opgestart enz, maar niks helpt.

Heb een mail gestuurd naar support
    • gewoonlars
      gewoonlars
      Bronze
      Had ik net ook al, ik wil inloggen op laptop staat er dat ik al ben ingelogd. Ben daarna naar andere computer gegaan en kom gewoon inloggen.
      nvm.
    • ViperPP
      ViperPP
      Gold
      Ik heb het ook al voorgehad bij vorige server problemen. Als je uitlogt net op een moment dat hun server hangt, dan wordt de logout niet gezien en kan je nergens nog inloggen. Enige wat je kan doen is naar support mailen (desnoods Urgent vermelden in Subject) en het probleem uitleggen. Bij mij werd het toch vrij snel opgelost.
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Het is een bug bij pokerstars, je hoeft je geen zorgen te maken.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Ik heb het ook al voorgehad bij vorige server problemen. Als je uitlogt net op een moment dat hun server hangt, dan wordt de logout niet gezien en kan je nergens nog inloggen. Enige wat je kan doen is naar support mailen (desnoods Urgent vermelden in Subject) en het probleem uitloggen. Bij mij werd het toch vrij snel opgelost.
      Dit dus, voorbije week nog maar drie keer een "hangende login" gehad :facepalm: