Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Hem2

• NLdeBetere
      NLdeBetere
      Basic
      hoi allemaal

zoals jullie het weten ben ik nieuw hier :)

maar ik heb wel een beetje kennis van poker :f_cry:

sinds kort heb ik HEM2 ontdekt en vroeg me af hoe deze werkt en hoe je hem moet instellen

zowel ring games als toernooi (MTT en MTT sitngp)

je hebt wel video handleiding in HEM2 maar die zijn gewoon de basisprincipe

ik vraag me af wat je allemaal moet instellen en hoe

kan iemand voor mij een stap voor stap handleiding maken?

ik speel ringgames van 2 tafels tegelijk per keer (0,2 0,5 cent) en sitngo van 180 spelers (2,50 dollar ook twee tafels tegelijk)

bij voorbaat dank

xxxx

Natascha
  • 11 antwoorden
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Hallo en welkom!

Heb even je post verplaatst naar het Software forum waar het beter thuishoort en je dus meer kans hebt geholpen te worden.

HEM2 is een vrij uitgebreid software-pakket, waarvoor het niet mogelijk is hier snel een stap-voor-stap handleiding neer te zetten. Belangrijkst is ons eerst te vertellen hoe ver je al staat. Heb je de software al aangeschaft ? Is de software (en database) al geïnstalleerd ? Ben je er al in geslaagd pokerhanden van je gespeelde games te importeren ? Enz... Je zult met andere woorden toch een beetje concreter moeten zijn ;) .
    • NLdeBetere
      NLdeBetere
      Basic
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Hallo en welkom!

Heb even je post verplaatst naar het Software forum waar het beter thuishoort en je dus meer kans hebt geholpen te worden.

HEM2 is een vrij uitgebreid software-pakket, waarvoor het niet mogelijk is hier snel een stap-voor-stap handleiding neer te zetten. Belangrijkst is ons eerst te vertellen hoe ver je al staat. Heb je de software al aangeschaft ? Is de software (en database) al geïnstalleerd ? Ben je er al in geslaagd pokerhanden van je gespeelde games te importeren ? Enz... Je zult met andere woorden toch een beetje concreter moeten zijn ;) .

hoi bedankt voor antwoord

ik gebruik nu de trial versie
    • NLdeBetere
      NLdeBetere
      Basic
      Oorspronkelijk gepost door NLdeBetere
      Hallo en welkom!

hoi bedankt voor antwoord

ik gebruik nu de trial versie
      ik heb alles gewoon standaar gedownload, alles op ja geklikt, en de mappen met elkaar verbonden, ik zie ook een soort van grafiek met groene lijn

ik heb misschien onbewust alles volgens het boekje geinstalleerd :(

ik ben niet blond! X(

graag zou ik een antwoord willen op mijn vraag..... :f_cry:

hoe moet ik nu verder, waar/wat moet ik ze instellen en waarom?

ik speel vaak sitngo van 180 mensen, dus niet 180 man! want er spelen ook vrouwen :f_love:

en ook cashgame van 0,2 0,5 cent :]

x
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      De enige vraag je die gesteld hebt is: kan iemand voor mij een stap voor stap handleiding maken?
      Ik vrees dat dat toch een beetje teveel gevraagd is ;) .

Daarom dat ik vroeg wat concreter te zijn, want het is me nog niet duidelijk waar je nu geholpen wil worden. Blijkbaar heb je de software toch al geïnstalleerd, dus da's al een begin. Aangezien je ook al een grafiek krijgt, lijkt het er ook op dat je handen goed geïmporteerd worden.

Dus wat wil je nu gaan doen ? Wil je een HUD gaan gebruiken ? Wil je je sessies analyzeren om beter te worden ? Wil je gewoon je resultaten kunnen zien ? Enz...

Kortom: er kan vanalles gedaan worden met HEM2, en er is geen kant-en-klare gids voor die je netjes gaat uitleggen wat je moet doen, want dat is voor iedereen mogelijk anders.
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Er zijn wel ergens beginners snel start dingetjes geloof op het forum van hm zelf enzo wel maar is allemaal engels he.

Weet iemand hoe je in de hud die line analysis popup ervoor kan krijgen, werkt dat tijdens een toernooi ?

Kreeg pas die van mezelf er weer voor, maar was dus meer een misclick.

I mean the window that opens, when you right click the notes icon in the HUD called "Line Analysis" http://forums.holdemmanager.com/bug-reports/212121-line-analysis-window-shows-no-hands.html
    • pmania
      pmania
      Bronze
      http://hm2faq.holdemmanager.com/categories/Getting+Started/
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Ah ik snap u klikt rechts op een geel note iccoontje
    • Gisa101287
      Gisa101287
      Bronze
      Der is nog één WEBINAR volgende week woensdag de 10 de als ik me niet vergis daar word ook het één en ander uitgelegd hoe en wat ergens te vinden is en hoe je hem2 kunt instellen.
    • NLdeBetere
      NLdeBetere
      Basic
      De enige vraag je die gesteld hebt is: kan iemand voor mij een stap voor stap handleiding maken?
      Ik vrees dat dat toch een beetje teveel gevraagd is ;) .

Daarom dat ik vroeg wat concreter te zijn, want het is me nog niet duidelijk waar je nu geholpen wil worden. Blijkbaar heb je de software toch al geïnstalleerd, dus da's al een begin. Aangezien je ook al een grafiek krijgt, lijkt het er ook op dat je handen goed geïmporteerd worden.

Dus wat wil je nu gaan doen ? Wil je een HUD gaan gebruiken ? Wil je je sessies analyzeren om beter te worden ? Wil je gewoon je resultaten kunnen zien ? Enz...

Kortom: er kan vanalles gedaan worden met HEM2, en er is geen kant-en-klare gids voor die je netjes gaat uitleggen wat je moet doen, want dat is voor iedereen mogelijk anders.
      mijn excusus =)

dat wist ik niet, vandaar dat u zei dat ik wat concreter moest zijn (toch beetje blond :f_cry: )

ik wil wel graag beter worden met het pokeren, analyse in HEM2?

en HUD is statistiek? informatie van je spelers?

ja dat lijkt me ook handig :f_biggrin: :f_love:
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey NLdeBetere,

Ik raad je aan onderstaande webinar even te bekijken. Als je nadien nog vragen hebt, kun je die specifiek en gericht stellen, zodat we je ook beter kunnen verder helpen!

Hopelijk heb je hier alvast wat aan!

Groetjes

Tim
    • NLdeBetere
      NLdeBetere
      Basic
      Oorspronkelijk gepost door TimPS
      Hey NLdeBetere,

Ik raad je aan onderstaande webinar even te bekijken. Als je nadien nog vragen hebt, kun je die specifiek en gericht stellen, zodat we je ook beter kunnen verder helpen!

Hopelijk heb je hier alvast wat aan!

Groetjes

Tim
      hoi

bedankt voor de video,

ik zal ernaar kijken

sorry voor de late reactie, ik had het druk met het voorbereiden van Pasen :f_love: