Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

[AFGEROND] [SWAP] $200; jij op Party -> ik op Stars

• pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Gisteren leuke cash gemaakt in freelancer freeroll maar aangezien ik nooit op Party speel en ze dus mijn geld gaan pikken met die inactivity fee die ze hebben wil ik het overzetten naar Stars.

Wie kan en wil me helpen? Stuur me een PM of contact me via Skype.

Bij "bekende" leden (lees mods / coaches) kan het in 1x anders liever in meerdere kleine betalingen van bijv. $50. Ik zit nu op werk maar kan vanavond wat zaken in gang zetten.
  • 12 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Niemand? Het is natuurlijk ook mogelijk om met meerdere personen kleinere delen te swappen.

Mocht er zo snel echt niemand willen dan kan ik het eventueel ook op andere manier regelen maar die is wat lastiger -> ik kan voor zover ik weet namelijk alleen withdrawen met Moneybookers op Party. Echter ik heb Moneybookers laten blocken op Stars.

Dus mocht niemand hierop reageren dan heb ik nog een andere optie namelijk ik laat het uitcashen op Party naar Moneybookers en dan kan ik dat dan weer via MB doorstorten naar iemand anders die het vervolgens op mij Stars account zet. Deze weg heeft echter niet mijn voorkeur omdat ik vrees dat er dan wat geld gaat blijven hangen bij verschillende partijen ;) .
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Add my maar op skype [gervified]
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Had al gedacht dat jij zou reageren (mr. swap) :s_evil: .

Je staat al lang in mijn lijst, maar je bent offline ;) .
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      .
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik ga het vanavond proberen met gerv en ik heb zo een vermoeden dat we er wel uit gaan komen. Mocht het niet lukken, ik heb je Skype ;) .
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      @Gerv: ik heb dit ook al op Skype gezet maar doe het hier voor zekerheid nog een keer -> ik moet een kopie ID en bankafschrift (hoop dat ze een JPG van een digitaal afschrift pikken) opsturen voor ik inter-account-transfers mag maken.

Ik hoop dat je even geduld heb want als ik dit geregeld heb wil ik alsnog van je diensten gebruik maken ;) .

Spreek je wel aan op Skype als dit geregeld is, moet morgenvroeg eerst op mijn werk scan ID maken en dan stuur ik het meteen op. Geen idee hoe lang het duurt voor de documenten gecheckt zijn maar ik vrees toch wel minimaal dagje of 2.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Okido no problem , stuur wel een mail zodra je het hebt gestuurd om het proces te versnellen
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Goede tip, hang wel een of ander slap verhaal op dat ik niet zeker weet of het wel goed is aangekomen ;) .
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Nou het is al geregeld (of het door extra mail komt weet ik niet maar het lijkt er wel op ;) ), dat is lekker snel :tongue: .

Nu ben ik nog op zoek naar je voornaam / achternaam, als je me die even Skyped dan ga ik het meteen in gang zetten en kunnen we het vandaag nog afhandelen.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Deal to be done , deze kan weg :)
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ho, ho ik heb mijn geld nog niet he :s_evil: , hij mag pas weg als het geld ook echt op mijn account staat en niet eerder ;) .
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Nou het geld is bij mij op het account bijgeschreven, dus nu mag de thread ook echt officieel dicht.

Tnx Gerv en mocht ik nog eens wat winnen in de freelancer dan weet ik je te vinden ;) .