NL10 - bluff

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      vs unknown. goede bluff? imo geeft hij aan op de flop proberen te ch/r en turn en river opgeeft.

[Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1710841
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BB: $12.82
      UTG: $9.85
      MP: $5.44
      CO: $14.35
      Hero (BTN): $10.00
      SB: $20.40

Pre Flop: ($0.15) Hero is BTN with 4 :heart: 3 :heart:
      3 folds, Hero raises to $0.25, 1 fold, BB calls $0.15

Flop: ($0.55) A :spade: 6 :heart: 2 :heart: (2 players)
      BB checks, Hero bets $0.40, BB raises to $1.20, Hero calls $0.80

Turn: ($2.95) 2 :spade: (2 players)
      BB checks, Hero checks

River: ($2.95) J :spade: (2 players)
      BB checks, Hero bets $1.50

imo is een flop ch/R daar niet veel Ax. Kan two pair zijn maar dat bet sowieso turn/river. Kan AQ/AK zijn maar daar zie je op turn/river normaal ook een bet van. Kan ook een pure bluff zijn, dat lijkt er hier meer op. Of een missed draw wat ik er ook af bluff.
  • 4 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      vs unknown ga ik hier ook vaker een bluff vermoeden. Hij probeert hier een set te reppen of betere flushdraw fzo, ik denk dat ze zelden ax zo gaan spelen.

Als ik hier wil gaan bluffen dan bet ik zelf turn en river. Ik vind dat de turn hier behind checken iets te weak overkomt en hem een river met zwakkere handen zal doen callen.

Ik zou river ook groter betten, een 2 dollar want je wilt dat hij fold en geen crycall maakt met een weak pp. Want dat zie ik mensen ok wel regelmatig raisen op dat soort boarden"om te weten waar ze staan".

Ik heb er ook weinig problemen mee om met die hand op de flop broke te gaan eigenlijk. je hebt 9+3 outs, maar het gaat echt lelijk zijn als hij betere fd er ook gaat ingooien op de flop. Dan zie ik liever bet turn en bet river.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      had turn behind gecheckt omdat ik geen ch/r wou eigenlijk. Dacht op de turn nog niet om te bluffen eigenlijk... Maar omdat ik veel missed FD + random ch/r spew in zijn range zag dacht ik klein te kunnen bluffen. niet?
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      had turn behind gecheckt omdat ik geen ch/r wou eigenlijk. Dacht op de turn nog niet om te bluffen eigenlijk... Maar omdat ik veel missed FD + random ch/r spew in zijn range zag dacht ik klein te kunnen bluffen. niet?
      imo slaat 2 maal c/r spelen op niet veel daar omdat hij dan echt wel de nuts rept. Maar dat is gwn een line die je amper ziet.

Voor value zal hij flop c/r spelen en de turn dan ook valuebetten. Want dat is eigenlijk wat hij wilt reppen, de nuts.

Als hij die line niet neemt denk ik dat hij vaak air heeft of iets dat hij van plan is te folden. Het is moeilijk in te schatten omdat hij unknown is.

Naar mijn gevoel levellen nl10 speler zich op de river vaak naar een call omdat je zwakte laat zien op de turn en dat wil je niet.

Ik bet turn ook omdat die line heel sterk overkomt, ook al is het een blank op de turn. Voor zen nutshanden blijft er enkel 66 over of heel mss quads omadt ik niet denk dat ax daar veel geraised gaat worden.

Dus ik denk ook dat hij geregeld een draw zal hebben of iets als 88+. Probleem is dat jij ook een draw hebt en dat je hem nu eigenlijk niet meer supergraag wil hitten.

Als hij de turn opnieuw checkraised heb je een easy fold, maar de kans dat hij dat doet is echt heel klein imo.

Als ik hier wil bluffen bet ik turn en river.

Hopelijk is dit wat duidelijker? If not ask away:)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ja is wel duidelijk. Dan is het toeval dat ik het de laatste tijd paar keer gezien heb dat ze ch/r ch/r spelen ^^