Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

MSS content

• xLadyFx
      xLadyFx
      Bronze
      Ik heb gemerkt dat zowel in het Engels als het Nederlands de video content hiervan erg bedroevend is.

Ook de coachings zijn vrijwel allemaal BSS. Eentje is MSS voor beginners, in het Engels.

Mijn suggestie is om de content wat op te drijven voor geavanceerde spelers.

Ik weet niet in welke mate dit mogelijk is.

Mvg
  • 13 antwoorden
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      russisch of duits leren
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Dus voornamelijk Duitsers en Russen spelen MSS?

:coolface:
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rrrood
      Dus voornamelijk Duitsers en Russen spelen MSS?

:coolface:
      Komt het op neer ja
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door xLadyFx
      Ik heb gemerkt dat zowel in het Engels als het Nederlands de video content hiervan erg bedroevend is.

Ook de coachings zijn vrijwel allemaal BSS. Eentje is MSS voor beginners, in het Engels.

Mijn suggestie is om de content wat op te drijven voor geavanceerde spelers.

Ik weet niet in welke mate dit mogelijk is.

Mvg
      MSS voor gevorderden? BSS dus :coolface:
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Hmm, heb zelf ook nog niet naar de Duitse content voor MSS gekeken. In het Engels en Nederlands valt het inderdaad wat tegen.

Aangezien ik wel redelijk Duits kan verstaan en vertalen naar het Nederlands is het misschien een optie dat je eens tussen de Duitse MSS video's zoekt en hier laat weten welke je graag zou zien. Wellicht dat ik ze dan kan bekijken en in het Nederlands kan samenvatten.

Hier vind je alle Duitse video's, gezocht op het zoekwoord 'MSS'.
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      MSS voor gevorderden? BSS dus :coolface:
      Nee, dat is niet hetzelfde :facepalm:
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Mijn Engelse coaching is geadverteerd voor beginners maar er zijn genoeg momenten waarin ik deviate van de chart & 6max speel dat het toch de moeite waard is om een kijkje te nemen

Ik heb mijn stats gepost in de coaching feedbackthread:
      http://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=51398&page=8

Ik hoop je as. Zondag te zien!

Mvg,
      Gerv
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Yeah, ik baal dat zondag 19:00-20:00 voor mij altijd heel slecht uitkomt, omdat ik dan in de auto zit :P Mis ik altijd de epische coaching van Gerv.

Zondag is het Pasen, coach je dan ook gewoon? Dan zou ik hem misschien eens kunnen volgen. :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey guys,

we hebben in het Nederlands inderdaad niet heel veel MSS-content, omdat er niet heel veel spelers zijn in de community die deze variant op hogere limieten spelen.

Maar goed dat jullie aangeven dat jullie deze content missen. Ik heb hier laatst al even met education over gesproken en ze gaan daar kijken naar de mogelijkheid om ook in het Engels wat MSS-content te produceren of te vertalen uit het Russisch/Duits. We zullen deze Engelse content dan ook in onze community onder de aandacht brengen zodat jullie hier ook direct van op de hoogte zijn.
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Als er scripts van Engelse of (meer waarschijnlijk) Duitse video's vertaald moeten worden weet je me te vinden he? ;)
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
      Yeah, ik baal dat zondag 19:00-20:00 voor mij altijd heel slecht uitkomt, omdat ik dan in de auto zit :P Mis ik altijd de epische coaching van Gerv.

Zondag is het Pasen, coach je dan ook gewoon? Dan zou ik hem misschien eens kunnen volgen. :D
      Ja Zondag de 7de doe ik gewoon mijn coaching. De 14de daarna echter niet ;)
    • xLadyFx
      xLadyFx
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gerv
      Mijn Engelse coaching is geadverteerd voor beginners maar er zijn genoeg momenten waarin ik deviate van de chart & 6max speel dat het toch de moeite waard is om een kijkje te nemen

Ik heb mijn stats gepost in de coaching feedbackthread:
      http://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=51398&page=8

Ik hoop je as. Zondag te zien!

Mvg,
      Gerv
      Ah ok, had zelfs niet gezien dat jij die coach was, maar zal zeker eens komen kijken.
    • xLadyFx
      xLadyFx
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey guys,

we hebben in het Nederlands inderdaad niet heel veel MSS-content, omdat er niet heel veel spelers zijn in de community die deze variant op hogere limieten spelen.

Maar goed dat jullie aangeven dat jullie deze content missen. Ik heb hier laatst al even met education over gesproken en ze gaan daar kijken naar de mogelijkheid om ook in het Engels wat MSS-content te produceren of te vertalen uit het Russisch/Duits. We zullen deze Engelse content dan ook in onze community onder de aandacht brengen zodat jullie hier ook direct van op de hoogte zijn.
      Super, dat is ook al goed, Engelse vertalingen. In de Eng community is er wss ook meer vraag naar.