Nl50 Kk

• Rienk
      Rienk
      Bronze
      hoe speel ik deze hand stel het is een reg stel het is een fish
      ik vind het altijd lastig

turn doorbetten ? wat als je checkt en hij bet dan heb je op river weer moeilijke keuze want hij kan doorbluffen

$0.25/$0.5 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      UTG2 (Hero):
      $78.82
      MP1:
      $48.01
      MP2:
      $70.47
      MP3:
      $52.00
      CO:
      $20.00
      BU:
      $63.63
      SB:
      $48.37
      BB:
      $50.75
      UTG1:
      $25.58

Preflop: Hero is UTG2 with K, K.
      UTG1 folds, Hero raises to $2.00, MP1 calls $2.00, 6 folds, 5 folds, 4 folds, 3 folds, 2 folds, BB folds.

Flop: ($4.75) 4, J, A (2 players)
      Hero bets $3.00, MP1 calls $3.00.

Turn: ($10.75) 2 (2 players)
      Hero checks, MP1 checks.

River: ($10.75) 2 (2 players)
      Hero checks, MP1 bets $5.50, Hero ???
  • 3 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Nh vs reg.

Vs vis kan je nog klein valuebetje maken op river maar dan nog is dit nice vs vis.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Tegen een reg kun je niet veel doen buiten standaard cbetten om op te geven op elke turn-/river actie. Dit board hit jouw range redelijk goed dus gaat hij nooit geen gekke dingen doen en zal hij altijd wel iets hebben als hij jouw cbet called.
      Met een 2nd barrel doe je bitter weinig folden en dus zal je al een 3rd barrel moeten vuren om hem van een slechtere hand te krijgen en het enige wat je dan kunt doen folden is AQ en af en toe een random suited ace of iets dergelijks imo.
      Check/callen op de turn zou ik nooit doen omdat je in principe nooit winstgevend kunt spelen in die spot, villain weet perfect wat voor soort hand jij hebt en jij weet totaal niet wat voor soort hand villain heeft en hij kan hier gemakkelijk game optimal spelen.

Tegen een fish zou ik ook gewoon cbetten maar dan is een check/call op de turn al meer aangewezen om op de river te ch/folden. Naar mijn ervaring zijn er maar zeer weinig fishes die 2 barrels vuren met een bluff.

As played kijk ik in deze spot naar zijn river aggression of zijn aggression in het totaal als je nog geen betrouwbaar sample heeft en of hij hier ooit vaak genoeg bluffed met een missed FD, maar hij gaat hier gewoon heel vaak Ax hebben.
    • Rienk
      Rienk
      Bronze
      bedankt voor de uitgebreide uitleg ;)