HEM2 Troubles;

• Grunn17
      Grunn17
      Bronze
      Halloo mede-pokeraars,

Ik heb wat problemen met Holdem manager2. Mijn HEM2 resultaten wijken per sessie af van de werkelijk winst maar toch klopt het aantal handen per sessie wel. Behoorlijk *** dus..
      Nu heb ik hier in het verleden een keer een thread gelezen over dit probleem, maar ik kan hem niet weer vinden. Daarin werd aangeraden om te controleren of het aantal handen klopt. Nou heb ik dit van 3 sessies bekeken en daaruit bleek dat elke sessie het aantal handen klopt, maar mijn werkelijke winst ongeveer $0,30 á $0,50 lager ligt. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?! ?(

Ik neem zelf aan dat de fout bij HEM2 ligt. Maar waar het probleem nu zit kom ik dus niet uit. Iemand hier eerder van gehoord, of misschien zelf mee gemaakt ? Hoop dat iemand me hierbij kan helpen.

Greetz,
      Grunn17

Of zal Pokerstars mij toch bestelen :coolface:
  • 4 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Ik heb zelf ook nog altijd problemen met HEM2, de HUD, de reports, etc. Ben nog niet echt blij met m'n aankoop voorlopig. :P Heb al de nodige mails naar de support gestuurd, maar het is nog altijd niet helemaal op orde...
    • Grunn17
      Grunn17
      Bronze
      Gebruik je HEM2 of de gewone HEM ? En heb je ook last van die afwijking in je winst ? En mag ik vragen wat je speelt?

Verder heb ik niet zo veel problemen met HEM2 eigenlijk. Het meeste lukt na even prutsen meestal wel :P En dit forum helpt ook een stuk, er is ergens een thread over de HUD en daar heb ik veel over het instellen van de HUD geleerd.
      Is wel voor cashgamen trouwens.

Greetz.
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Ook HEM2. Had eerst HEM, ben 1,5 week geleden overgestapt op HEM2. Heb m'n hele database overgezet naar HEM2, dat duurde wel eventjes. Nu heb ik niet echt gemerkt of m'n winst/verlies klopt, maar zag wel dat er handen leken te missen. Na enige instellingen te hebben gecontroleerd is dit weer goed gekomen, maar heb m'n winst/verlies niet gecontroleerd aan de hand van m'n bankroll. Daar kan ik dus geen antwoord op geven.

De HUD instellen e.d. is geen probleem, maar dan moet 'ie wel goed werken als ik eenmaal aan tafel zit. :P
    • Grunn17
      Grunn17
      Bronze
      Aha dus iedereen word bestolen door pokerstars maar niemand die er op let ? :f_confused:

Naja ik zal nog even afwachten. En als niemand mij hier verder kan helpen, dan zal ik morgen een email naar de support van Holdem manager sturen, en vragen of hun mij kunnen uitleggen waar dit verschil vandaan komt..