Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL10 J9s missed FD (can't stop bluffing)

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Heyhow,,

Preflop
      J9s zit normaal niet in mn std callingrange vs CO. Bij jou wel ???
      Ik call omdat zijn wtsd niet zo hoog is (26) en hij cbet flop veel en turn tot nu toe 0% (150 hand sample)... Denk dat het wel goed speelt.

Flop Floating

Turn Floating pt2

River Ik zat te bedenken met wat hij turn ch/c speelt en ik denk dat dit nooit een sterke hand is dus ik potbet om hem zo veel mogelijk te laten folden.

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1715872
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (BTN): $10.00
      SB: $10.47
      BB: $10.40
      UTG: $25.05
      MP: $10.30
      CO: $18.02

Pre Flop: ($0.15) Hero is BTN with J :club: 9 :club:
      2 folds, CO raises to $0.25, Hero calls $0.25, 2 folds

Flop: ($0.65) 3 :club: K :club: 5 :diamond: (2 players)
      CO bets $0.43, Hero calls $0.43

Turn: ($1.51) 8 :spade: (2 players)
      CO checks, Hero bets $0.90, CO calls $0.90

River: ($3.31) 7 :spade: (2 players)
      CO checks, Hero bets $3.16
  • 5 antwoorden
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      Ik vind het een nice play, ik zou de sizings alleen anders maken.
      Ik zou de turn groter betten richting 1.10/1.20 om veel druk te zetten op QQ/JJ/TT/99. Zo'n kleine bet geeft denk ik net iets minder FE ook al is het misschien wel hoe je KQ/set zou spelen maar dan wil je juist gecallet worden.

De river zou ik iets kleiner betten, richting 2/3 doet waarschijnlijk hetzelfde en is een stuk goedkoper :
      Draws folden, heeft hij Kx ben je waarschijnlijk fucked en PP's folden waarschijnlijk ook wel.

Callet hij met PP's dan is dat denk ik eerder zijn speelwijze/reads die hij heeft ATM dan dat ie afgaat op de betsize. Callet hij je met een PP, dan zou ik note maken en heb je denk ik een +EV leak te pakken omdat je directe positie op hem hebt en precies weet hoe hij PP's speelt.

Gewoon blijven floaten met zulke handen en de volgende x kan je hem valuebetten met toppair no kicker op de river, of 2nd pair GK als er een overcard komt.
    • Hanzie82
      Hanzie82
      Bronze
      Ik ga akkoord met betsizes. Vooral kleiner betten op de river. Villain zijn call/fold ranges veranderen volgens mij toch niet veel op deze limieten in functie van de betsize.

Wat ik dikwijls doe is de flop hier al raisen. Is dit een leak? je kan betere handen doen folden (Ax, pocket pairs) en je hebt nog veel equity op dit moment.
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      Ja ik vind dit ook een mooi board om te raisen, maar je hebt veel equity tegen PP's (9/10 x flushdraw + 1 over) dus callen is hier beter want je gaat toch al 9/10 winnen van een PP en met een raise isoleer je jezelf tegen de K.
      Ik raise hier vaker een backdoor/gutshot of air omdat ik geen equity tegen iets heb en dus alleen kan winnen met FE.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ik zou raisen als hij iets kleiner had gecbet (dit is 3/4 pot en komt me iets sterker over)...

Ik bet turn deze sizing omdat als ze zo spelen meestal turn opgeven en ik zo goedkoper pot kan oppaken.

En ja agree dat river wat goedkoper kan. Moet gewoon sizing vinden waardoor QQ fold bv. Dus 2.5?
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hi,

Preflop ligt het eraan of Co echt superdom speelt zodat je autoproft maakt door hem postflop++ out te spelen. Anders is een 3bet ook niet verkeerd als hij te vaak OOP 3bets gaat callen

Raise Flop kan als hij met heel weinig doorgaat (dus KT/KJ/KQ op een gegeven moment gaat folden & zijn bet/call range capped is )

De Turn bet ik liever groter om een grotere riverpot te creeren (leverage). Zijn c/c range kan nog wel bestaan uit KT/KJ.

River denk dat ik wel groot bet maar niet pot want dat is te polarized en sinds er een draw bust , kan hij nog wel is gaan downcallen.

Als je weet dat Villain naar jouw range kijkt dan moet je rond de 50-60% aka laten zien dat het op een valuebet lijkt. (jij vbet tegen zijn KT/KJ faceup range)

Denk dat deze speler vaak naar zijn eigen hand kijkt dus iets van $2.8-$3 is fine

Mvg,
      Gerv