Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL10 - genoeg implieds?

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Hey,

Preflop std met deze hand I guess

Flop denk ik dat ik achteraf beter raise, denk dat dit sterk overkomt 3way en ik dus wel wat FE heb.

Turn, heb ik hier genoeg implieds denk je om te callen? Hij kan hier perfect TT fzo hebben dat ch/f speelt op river. K zit niet zo vaak in zijn range natuurlijk en een sterke hand bet groter?

Geen stats.

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1715883
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $10.00
      MP: $12.49
      CO: $10.00
      Hero (BTN): $10.68
      SB: $10.00
      BB: $18.57

Pre Flop: ($0.15) Hero is BTN with J :diamond: Q :diamond:
      2 folds, CO raises to $0.30, Hero calls $0.30, 1 fold, BB calls $0.20

Flop: ($0.95) 5 :diamond: 7 :spade: 2 :diamond: (3 players)
      BB checks, CO bets $0.54, Hero calls $0.54, BB folds

Turn: ($2.03) K :spade: (2 players)
      CO bets $1.16, Hero calls $1.16

River: ($4.35) 8 :spade: (2 players)
      CO bets $2.07, Hero folds

Final Pot: $4.35
      CO wins $4.15
      (Rake: $0.20)
  • 8 antwoorden
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      Ik zou denk ik op de flop raisen, omdat hij ten eerste zwak c-bet in een 3-way drawheavy board wat raar zou zijn met BV een set of een over pair like TT.
      Probleem is dat je wel met de BB zit en ik weet niet wat voor player dat is.

Als ik raise en ik wordt gecallet weet ik niet of ik ga barrelen, omdat je ook gewoon je equity kan gebruiken door te checken naar de River en mocht je je flush hitten is het moeilijk voor hem om te folden omdat je line zo raar is, maar mocht je bv je Q of J hitten kan je helemaal goed licht v-betten (niet als die K er ligt natuurlijk).

Aan de andere kant is callen op de flop ook niet fout omdat je hele goede odds krijgt en als hij checked weet je veel goedkoper waar je staat.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timbo158
      Ik zou denk ik op de flop raisen, omdat hij ten eerste zwak c-bet in een 3-way drawheavy board wat raar zou zijn met BV een set of een over pair like TT.
      Probleem is dat je wel met de BB zit en ik weet niet wat voor player dat is.

Als ik raise en ik wordt gecallet weet ik niet of ik ga barrelen, omdat je ook gewoon je equity kan gebruiken door te checken naar de River en mocht je je flush hitten is het moeilijk voor hem om te folden omdat je line zo raar is, maar mocht je bv je Q of J hitten kan je helemaal goed licht v-betten (niet als die K er ligt natuurlijk).

Aan de andere kant is callen op de flop ook niet fout omdat je hele goede odds krijgt en als hij checked weet je veel goedkoper waar je staat.
      Ja dacht aan dat laatste toen... Dacht als hij niks heeft dan checkt hij turn wel en pak ik daar de pot op. En op deze manier komt BB miss mee zodat pot wat groter wordt voor als ik hit. Dacht ook dat als ik raise en ik krijg een reraise dan pfff :P
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      Ja je hebt helemaal gelijk het is idd niet de nutflushdraw en dit is eigenlijk hetzelfde als met de J9s hand.
      Je hebt super veel equity tegen de handen die gaan folden op een raise en je kan een reraise eigenlijk niet callen hier.
      Dus ik vind je float wel nice.
      Raise hier bv gutshot of gwoon air voor directe FE omdat hij wss niet gehit heeft.

En je zit ook gewoon in positie, dus je kan max value halen uit je flush of Q/J.
      OOP zou het al meer een raise worden denk ik, omdat villain anders perfect tegen je kan spelen als je callet.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timbo158
      Ja je hebt helemaal gelijk het is idd niet de nutflushdraw en dit is eigenlijk hetzelfde als met de J9s hand.
      Je hebt super veel equity tegen de handen die gaan folden op een raise en je kan een reraise eigenlijk niet callen hier.
      Dus ik vind je float wel nice.
      Raise hier bv gutshot of gwoon air voor directe FE omdat hij wss niet gehit heeft.

En je zit ook gewoon in positie, dus je kan max value halen uit je flush of Q/J.
      OOP zou het al meer een raise worden denk ik, omdat villain anders perfect tegen je kan spelen als je callet.
      yeah.. what about turn? std call? we hebben maar 19%, miss met Q nog live dus 22% fzo...
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      Hm turn is lastig. Q heeft geen implieds en zelfs reverse implieds, dus die laat ik ff zitten (als je de Q of de J hit, call je wss een 3e kleine bet).

dus je hebt 4.5:1. dus je moet 4.5 x 1.16 = 5.22 winnen.

2.03+1.16 = 3.19. 5.22- 3.19 = 2.03.

Op de river is de pot 3.19+1.16 = 4.35.

Villain moet dus iets van een 2.5 dollar bet in een 4.35 100% callen wil je het BE maken (reken ik met 0,05 rake).

Wil je het echt +EV maken moet hij al richting 3.3 vaak gaan callen wat ik betwijfel. Dus Turn is fold or raise denk ik, maar kijken wat Gerv hierover zegt want ik weet het niet
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      jep d8 k al. Fold dan :)
    • Hanzie82
      Hanzie82
      Bronze
      Ik zou denk ik ook dikwijls turn raisen. en River shoven.
      Volgens mij weinig in zijn range wat hij dan gaat callen. Als hij toch called met bv pocket pair, gaat hij dat ook doen die keren dat je flush wel valt?
      ik denk dat dat samen met de fold equity die je creert wel +Ev is.

misschien als ik straks thuis ben eens narekenen.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Denk dat ik de Flop of call of raise wanneer ik denk dat Villain met een te wijde range/frequency op zo'n board cBet.

Zodra je de Flop called, is de Turn min of meer ook een call. Je Q/J kan zelfs nog live zijn tegen underpairs die gewoon willen doublebarrelen om het leven makkelijker te maken.

Verder heb je de River nog om hem uit de pot te bluffen :)

Mvg,
      Gerv