Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Mijn eerste handje hier :) QQ

• LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Preflop call ik omdat het een UTG open is en ik geen stats heb.

Misschien dat een 3bet hier beter is op SH, aangezien vele nog wel callen met veel Ax handen en slechtere pockets?

De flop raise ik omdat ik value wil van FD en hij ook TT/JJ kan hebben waartegen ik het er hier wel in krijg.

Hij called en checkt de turn naar me toe, waardoor ik de sets en AA/KK uit zijn range heb gehaald, aangezien ik niet denk dat deze op zo'n board gaan slowplayen.
      Vandaar dat ik de turn raise (naar mijn timebank gebruikt te hebben) heb gecalled, ga ik hier vaak goedzitten?

Poker Stars, $0.02/$0.05 No Limit Hold'em Cash, 6 Players

BTN: $4.93 (98.6 bb)
      SB: $4.38 (87.6 bb)
      BB: $3.64 (72.8 bb)
      UTG: $8.64 (172.8 bb)
      Hero (MP): $8.66 (173.2 bb)
      CO: $14.06 (281.2 bb)

Preflop: Hero is MP with Q Q
      UTG raises to $0.16, Hero calls $0.16, 2 folds, SB calls $0.14, BB calls $0.11

Flop: ($0.64) 9 6 8 (4 players)
      SB checks, BB checks, UTG bets $0.48, Hero raises to $1.60, 2 folds, UTG calls $1.12

Turn: ($3.84) 2 (2 players)
      UTG checks, Hero bets $2.30, UTG raises to $6.88 and is all-in, Hero calls $4.58

River: ($17.60) J (2 players, 1 is all-in)
  • 4 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Inderdaad is 3b zowat standaard SH.

Raise is wel goed ja, omdat je hand underrept preflop ed.

euhmmm is moeilijk zonder stats op die turn... Maar omdat ik verw8 dat sets er op de flop ingaan en de gemiddelde speler vrij fishy is kan hij dit wel doen met TT/JJ, FD...

Nh denk k
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Ik speel alle straten anders ivm je 172bb deepness.
      Preflop is het gewoon een 3bet voor value met zulke stacks. Je wilt geen high SPR pot spelen met QQ & al helemaal niet 4way

De Flop is het gewoon puur spew om te raisen hier. Wat doe je op een 3bet? All-in voor 172bb? Wat denk je dat zijn bet/calling range is op jouw raise? Hij cBet op een drawheavy board tegen 3 man in, denk je nog steeds dat zijn frequency in cBet >99% is ? Hoeveel flushdraws jammen niet in your face in de trend van bet/shove omdat ze een combo draw hebben?

As played is de Turn een check back want hij heeft hier geen monsterdraws en zal de Turn min of meer check/fold of check/raise gaan spelen

Mvg,
      Gerv
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gerv

As played is de Turn een check back want hij heeft hier geen monsterdraws en zal de Turn min of meer check/fold of check/raise gaan spelen

Mvg,
      Gerv
      deze snap k niet echt. Wat is zijn totale range dan na zijn call op de ch/r?

Ik denk flushdraws, TT+. FD's callen wss op turn en TT/JJ ook
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Juist geen flushdraws want dat zijn combo draws dus die schuiven het er op de Flop erin

Hij kan af en toe, 1) TT-JJ bet/folden, 2) sets slowplayen en dus is je equity niet echt heel goed tegen QQ+, sets (discounted) & TT-JJ (discounted)