Hidie how people!

• Meratan
      Meratan
      Bronze
      Hallo,

Ik ben Maarten en 32j. ik speel reeds geruime tijd poker, niet altijd even intensief! soms kan het maanden op een lager pitje gaan en soms smijt ik mij volledig! Ik probeer af en toe een boek te lezen want ik besef wel dat er nog veel fouten in mijn spel zitten! momenteel speel ik voor SNG van 15 en 30 dollar. Vroeger speelde ik vooral cash max 6 handed... wat een tijdje goed liep en dan teveel up's en down's ervoer. Daarom ben ik terug SNG beginnen spelen sinds vorig jaar november en wel met positief gevolg dat mijn bankroll meer dan verdubbeld is en ik dus nu op 30 dollar kan spelen...

Ik vind bankroll management toch wel heel belangrijk en probeer me wel aan 5% van mijn stack per SNG te houden! Zo nu en dan begin ik af en toe MTT te spelen maar meestal heb ik een gebrek aan tijd om dat te doen. En turbo's zijn voorlopig mijn ding nog niet...

Ik was reeds een tijdje op deze site maar niet actief, ook ben ik niet echt gewoon van op fora te vertoeven maar ik ga daar nu alleszins een proberen mee kennis te maken!

voor degene die op pokerstars zitten (Meratan)
      en voor degene die op Betfair zitten (MrEatan)
      See you at the tables!!! Have fun!!!
  • 4 antwoorden
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Hoi en welkom !

Fijn dat je je stevig aan je BRM houdt. 5% van je bankroll per SNG is wel redelijk aggressief BRM hoor ;) . Vaak wordt eerder iets van 2% aanbevolen en 1% voor MTTs. Ben overigens net een reeks posts gestart in het Pokerdiscussies forum over BRM en daarin ga ik ook mijn eigen BRM strategie wat toelichten.
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Hey Maarten,

Alsnog welkom bij PokerStrategy.com, of althans, welkom op het forum in jouw geval! ;) Goed dat je toch de stap hebt gemaakt, want elke keer blijkt weer dat de actieve leden over het algemeen betere resultaten neerzetten. ;) De interactie met anderen kan je helpen om je eigen spel te verbeteren.

Je speelt al op aanzienlijke stakes, netjes! Ik denk zelf ook dat 5% wat agressief is, maar als je er voor zorgt dat je in elk geval op tijd weer een limiet zakt (daar is BRM nou eenmaal voor), dan zou het goed moeten gaan. Zou toch overwegen om dan nog wat langer op de $15 te vertoeven, zodat je op den duur wel voldoende buy-ins hebt voor de $30. Maar ik denk dat je zelf wijs genoeg bent om daar over te oordelen. ;)

Ik hoop dat we je nu vaker op het forum zien. Wellicht kan een eigen blog je nog een extra steuntje in de rug geven om goed aan je spel te blijven werken. ;)

Veel succes aan de tafels!
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Dat is agressief BRM idd want 20BI swings zijn gewoon mogelijk. Maar als het goed gaat of je gewoon kunt/wilt depositen in het geval van een swing is het natuurlijk niet erg. Welkom!
    • Meratan
      Meratan
      Bronze
      ok merci voor de antwoorden! zal mijn BRM dan maar best eens aanpassen :) en mezelf nog meer tijd gunnen op de 15 dollars Sng's