Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

3-bet 77

• AdJag
      AdJag
      Gold
      Party, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (CO): $5.02 (50.2 bb)
      MP: $11.30 (113 bb)
      UTG: $10.15 (101.5 bb)
      SB: $13.22 (132.2 bb)
      BTN: $9.70 (97 bb)
      BB: $11.50 (115 bb)

Preflop: Hero is CO with 7:diamond: 7:heart:
      UTG folds, MP raises to $0.30, Hero raises to $1, 3 folds, MP calls $0.70

Flop: ($2.15) J:spade: 5:club: 7:club: (2 players)
      MP checks, Hero bets $2.05, MP folds

Results: $2.15 pot ($0.10 rake)
      Final Board: J:spade: 5:club: 7:club:
      Hero mucked 7:diamond: 7:heart: and won $2.05 ($1.05 net)
      MP mucked and lost (-$1 net)

VPIP/PRF was 35/5 voor MP ; 26/21 voor Hero
      Zat hier meer in of nam ik grote risico's preflop ?

Hoe kan ik handen posten waar de stats automatisch erbij komen of wordt dat niet gedaan ?
  • 2 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Helaas moet je zelf bij elke hand de stats posten :(

Preflop zou ik niet graag 3betten als bluff omdat MP 35/5 speelt en dus loose-passive/callingstationish. Dus als een station preflop raised, heeft hij je equitwise gewoon beat.

Denk dat het beter is om of te callen preflop ( je zit in positie en wanneer je postflop edge groter is dan die van hem ,kan je hem postflop uitspelen terwijl je soms ook nog is je set kan hitten)

As played moet de Flop cbet size wel lager omdat er veel KQ/AQ/AK in zijn range zitten dus ik bet iets van $1.25

Mvg,
      Gerv
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Hoe speel je een callingstationish speler postflop in positie uit als je geen set hit? Bluffen werkt niet zoals je al zegt.

Overigens, kun je stellen dat je c/bet in een 3-bet pot in verhouding altijd kleiner is dan in een raised pot? Zo ongeveer iets boven 1/2 pot is vaak toch wel voldoende? Of is dat een verkeerde aanname?

Het punt is namelijk, zou jij hier ook met AK-achtige handen zo groot c/betten?