Ola

• Sponzz1010
      Sponzz1010
      Bronze
      Hi all,
      het moet er toch maar eens van komen na een jaartje :facepalm:
      Ik ben Alfons, 41jr(oudje dus) getrouwd 2 kids. Quality Engineer als job.
      Speel nu bijna 2jr poker waarvan nu 1 jaar via PS(1e jaar was btw een drama)
      Moet zeggen ...ben een recreatieve speler met weinig tijd. Als ik wel eens tijd heb speel ik het liefst grote MTT's.
      Ik speel vnl MTT en 1 table sng's op de micro's. Cashgames speel ik niet meer, even gedaan maar is gwn niet m'n ding.
      Af en toe stap ik (na een winstje) nog wel eens van m'n BRM af en pak dan een 11$ MTT of zo.
      Speel op Pokerstars,770,888 en party en hopelijk ook weer eens op FT. Met nicks: Sponzz(PS), Dramaflop(770/888/FT) en Sponzz1010(party)
      Op Stars niet zo veel bereikt behalve wat FT's bij de DPL.
      De enige maand die ik heb kunnen spelen op FT begon erg goed m'n 1e OD multi rush MTT gewonnen(ja 1 buyin) :D

Doelen: lekker door leren (wel wat meer artikelen lezen dus) eens een x coachings gaan volgen en hopelijk ooit een EPT spelen(een mens moet dromen he). Heb buiten wat homegames 0,0 ervaring met live tournooien.

Ik hoop m'n spel nog te verbeteren(genoeg info hier :heart:) en wens een ieder veel plezier aan de tafels...niet teveel geluk want dat heb ik nog voldoende nodig
  • 4 antwoorden
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      GL
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Hey Alfons,

Leuk dat je je alsnog voorstelt op het forum. ;) Je zegt dat je eerste jaar poker een drama was, en het tweede jaar ging dus beter? Zo zie je maar wat een site als deze voor je spel kan betekenen. ;)

Speel je No-Limit Hold'em toernooien, of ook wel eens wat anders? Als cashgames je niet liggen moet je er ook niet aan beginnen. Gewoon doen waar je zin in hebt en waar je je goed bij voelt. SNG's sluiten natuurlijk goed aan op de MTT's. Vooral goed het ICM snappen en de push/fold fase onder de knie krijgen. Speel je overigens regular toernooien, of ook wel turbo's, hyperturbo's?

Af en toe mag je best eens een uitstapje naar hogere stakes maken, als je het maar met mate doet natuurlijk ;) . Kan me voorstellen dat je best eens een shotje wil wagen, als je je verder maar netjes aan BRM houdt.

Veel succes aan de tafels (ja, ik durf je best succes te wensen, want ik kom je toch niet snel tegen aan tafel, speel zelf cashgames :P )!
    • Sponzz1010
      Sponzz1010
      Bronze
      thx,

ik speel NLHE meestal regular maar wil ook vanwege tijd wel eens een turbo pakken.
      Hyperturbo ben ik nog niet echt in thuis. De laatste tijd speel ik ook wel eens een Omaha toernooi.
      En ik heb idd wel wat kennis aan deze site te danken :heart:

grtz
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Hey welkom op deze site!!

Wat ik me afvroeg toen ik je intro las is hoe jij die SNG / MTT met elkaar combineert. Speel je ze gewoon samen door elkaar of zeg je nu ga ik SNG spelen en de volgende dag dan MTT's? Merkte bij mezelf toen ik een tijdje 9 mans en 45 mans heb gespeeld dat ik vaak ging combineren maar of dat achteraf zo verstandig was........