KK - riverplay

• robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      moest ik op river nog valuebet plaatsen? figured dat alles aankwam, en ik van weinig nog value zou krijgen wat me niet zou beaten

$0.02/$0.05 No Limit Holdem
      PokerStars
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG Player5 ($5.07)
      UTG+1 Player6 ($9.23)
      MP1 robertjuh1 ($2)
      MP2 Player8 ($7.77)
      CO Player9 ($5.07)
      BTN Player1 ($2.55)
      SB Player3 ($6.14)
      BB Player4 ($6.73)

Pre-Flop: ($0.07, 8 players) robertjuh1 is MP1 K:diamond: K:heart:
      2 folds, robertjuh1 raises to $0.15, 2 folds, Player1 calls $0.15, 1 fold, Player4 calls $0.10

Flop: 6:club: 2:heart: 9:diamond: ($0.47, 3 players)
      Player4 checks, robertjuh1 bets $0.30, Player1 calls $0.30, Player4 folds

Turn: 2:diamond: ($1.07, 2 players)
      robertjuh1 bets $0.45, Player1 calls $0.45

River: 6:diamond: ($1.97, 2 players)
      robertjuh1 checks, Player1 checks
  • 2 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Preflop en flop lijken me standaard.

De turn zou ik wel groter betten. Je bet hier minder dan 1/2 pot, terwijl er nu wel een FD ligt. Daarbij wil je all-in komen met je overpair. Ik denk dat je beter op de turn nog wat groter kunt betten (meer dan 1/2), om op de river wellicht iets minder dan 1/2 te betten, want dan hoef je niet meer te protecten en callen ze net wat makkelijker af. Men zal niet zomaar met een crappy hand $1,10 op de river betalen als jij in een pot van $1,97 bet. Ik zou dus de turn wat groter betten en dan all-in op de river.

Je zegt dat alles aankomt, maar dat lijkt me niet helemaal waar. Wat is de kans dat hier een flush aankomt? De FD lag er pas op de flop, en er werd op de flop al gecalld. Dat zou dan hooguit een backdoor FD kunnen zijn geweest, maar is minder waarschijnlijk. Tegen een 6 doe je het nu inderdaad slecht, tegen een 2 lag je op de turn al ver achter. Eventuele 9x handen of TT, JJ, QQ zou nog afbetalen lijkt me.

Kortom: preflop en flop zou ik ook zo doen, turn wat groter en dan op de river all-in. Wellicht zijn er andere opties.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Robert,

Ik ben het eens met Xpload met wat hij uitlegt. Het is best handig voor jezelf om voor jezelf uit te leggen waarom je denkt dat alles aankomt en of het alles is

Hier bijvoorbeeld heeft Villain te vaak 9x (toppair) en andere pairs en dus is all-in op de River het meest profitabele

Mvg,
      Gerv