NL10 -A9o vs fish oop

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      hallow,

ik bluff hier de river en vraag me af of het +EV is... Denk van wel eigenlijk maar wil het es bevestigd zien :P

Gast speelt LAG op klein sample, neigend naar fish. Wel maar 21 wtsd so far

denk dat als hij turn behind checkt hij zelden een J heeft. Dus hij zal voornamelijk PP's hebben. Denk dat ik hem op overcard river met een deftige bet kan laten folden?

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1718693
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: $10.10
      BTN: $8.00
      SB: $9.90
      Hero (BB): $10.00
      UTG: $18.61
      MP: $10.12

Pre Flop: ($0.15) Hero is BB with 9 :heart: A :diamond:
      1 fold, MP calls $0.10, 3 folds, Hero raises to $0.60, MP calls $0.50

Flop: ($1.25) J :diamond: 7 :club: J :heart: (2 players)
      Hero bets $0.75, MP calls $0.75

Turn: ($2.75) 2 :heart: (2 players)
      Hero checks, MP checks

River: ($2.75) K :diamond: (2 players)
      Hero bets $2.22
  • 2 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Denk dat dit wel fine is wanneer het een speler is die niet zelf wilt gaan bluffen op de River of thin valuebet zodat je zelf een check/raise kan maken op de River :)

Anders gezegd; je wint nauwelijks showdowns met A9o en met dat gezegd hebbende barrel ik liever de Turn als zn WTSD 21 is , rept wat makkelijk

Mvg,
      Gerv
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gerv
      Hey,

Denk dat dit wel fine is wanneer het een speler is die niet zelf wilt gaan bluffen op de River of thin valuebet zodat je zelf een check/raise kan maken op de River :)

Anders gezegd; je wint nauwelijks showdowns met A9o en met dat gezegd hebbende barrel ik liever de Turn als zn WTSD 21 is , rept wat makkelijk

Mvg,
      Gerv
      Turn is wel de absolute nonscarecard ofzoiets :P . Denk dat hij alles callt waarmee hij de flop callt dan?

Maar as played is dit dus ook goed?