Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL10 zoom QQ

• petervisser123
      petervisser123
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, $0.10 BB (9 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button ($17.42)
      SB ($6.37)
      BB ($5.40)
      UTG ($10.69)
      Hero (UTG+1) ($10.15)
      MP1 ($10)
      MP2 ($13.58)
      MP3 ($10.15)
      CO ($9.90)

Preflop: Hero is UTG+1 with Q, Q
      1 fold, Hero bets $0.40, 3 folds, CO calls $0.40, Button calls $0.40, SB calls $0.35, 1 fold

Flop: ($1.70) 6, 5, J (4 players)
      SB checks, Hero bets $1.40, CO calls $1.40, Button calls $1.40, 1 fold

Turn: ($5.90) 10 (3 players)
      Hero bets $4, CO raises to $8.10 (All-In), 1 fold, Hero calls $4.10

River: ($22.10) 10 (2 players, 1 all-in)

Total pot: $22.10 | Rake: $0.99

Pre standaard, krijg 3 callers wat natuurlijk nooit fijn is omdat ik vaak tegen setjes aan ga lopen postflop als ik actie terug krijg.

Flop bet ik groot uit, omdat het 4way is kan ik denk ik beter potten op zo'n drawheavy board.

Turn hit ik de 3rd NFD en bet ik 2/3 uit, denk dat ik hier eigenlijk al de hand op moet geven omdat ik niets beat. AK met A of K van clubs zitten zeker in de flatrange van de spelers op zoom tegen een UTG 4x open dus daar moet ik rekening mee houden. JJ/66/55 gaan hier op de flop wel al raisen verwacht ik. TT is nog een optie? Oftewel ik beat helemaal niets dus lijkt turn me c/f.
  • 7 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      EDIT: deze post hoorde bij je AA hand, maar die heb je blijkbaar wegge-edit...

Pre-flop moet je altijd re raisen imo. Had je speciale reads op villain waardoor je besluit te slowplayen? Hij raised UTG+1, dus met die sterke range zal hij dikwijls wel een re raise callen.

Daarna kan je overwegen de flop gewoon te callen omdat heads up protecten tegen de flush draw niet zo belangrijk is. Turn moet je wel re raisen volgens mij voor het geval villain een ruiten heeft.

As played (maar moeilijk te oordelen, omdat ik al zeker pre-flop en daarna al op de turn zou geraised hebben), is het wel een ship op de river.
    • petervisser123
      petervisser123
      Bronze
      Die AA die ik eerst postte was van 2 maanden geleden en speel ik tegenwoordig inderdaad ook anders.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      tot turn is goed, turn zou ik zeker niet uitbeten omdat je alleen gecalled word door beter handen, en je nu gwn committed bent. HU is het miss nog wel een check/call maar 3 way is het een easy check/fold omdat ze met minder echt niet uitbetten.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MoneyStef
      Pre-flop moet je altijd re raisen imo. Had je speciale reads op villain waardoor je besluit te slowplayen? Hij raised UTG+1, dus met die sterke range zal hij dikwijls wel een re raise callen.
      Kan het zijn dat je het niet helemaal goed gezien hebt Stef? Hero is namelijk degene die UTG zut en raiset. Villains callen. Van een mogelijkheid tot 3- of 4-betten is hier dus geen sprake.

Over de hand: Ik denk dat ik hier de turn heel klein bet zodat ik na een shove nog kan folden. Zoals je soms op de river een blockbet maakt, kun je dat hier op de turn doen lijkt me. Punt is namelijk dat je jezelf al commit door hier zo groot uit te betten, en alleen A en K zullen je nog actie gaan geven. De best mogelijke flush die slechter is dan de jouwe is hooguit 9 en die zal hier niet snel broke willen gaan. Verder kan er ook nog eentje een set hebben, maar die zou op de flop al protecten, dus dat zie ik hier niet snel eigenlijk.

Ik zou turn dus iets van 1/4 pot betten zodat je na een call any river kunt check/folden en na een raise ook kunt folden. Als ze niks hebben zullen ze op een klein betje ook wel opgeven en een slechtere flush kun je dat misschien nog value van halen. Geen idee of dit steek houdt, maar in mijn hoofd klinkt het wel logisch :) .
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Orodin
      Kan het zijn dat je het niet helemaal goed gezien hebt Stef? Hero is namelijk degene die UTG zut en raiset. Villains callen. Van een mogelijkheid tot 3- of 4-betten is hier dus geen sprake.
      Ik het niet goed gezien, dat kan zeker niet ;) . Nee serieus, hij had eerst een andere hand gepost waarbij hero AA had en gewoon gecalled had preflop, maar nu staat er dus een andere hand waardoor mijn post geen zin meer heeft...
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      tot turn is goed, turn zou ik zeker niet uitbeten omdat je alleen gecalled word door beter handen, en je nu gwn committed bent. HU is het miss nog wel een check/call maar 3 way is het een easy check/fold omdat ze met minder echt niet uitbetten.
      Over deze hand ben ik het trouwens volledig eens met wat hierboven staat, ik speel tegen 2 villains op de turn ook wel check-fold tenzij er heel laag wordt gebet.
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Preflop en flop zijn goed. Op de turn kun je een kleine valuebet plaatsen en folden op elke raise. Jouw bet op de turn is te groot en je isoleer jezelf tegen beter. Halfpot bet was beter zodat 9c of 8c nog een straat kunnen callen.