Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

voorkomen onderhoudskosten, hoe lang te spelen

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      We willen je op de hoogte stellen dat, volgens de algemene voorwaarden van Titan Poker, indien je voor een aaneengesloten periode van 180 dagen, geen stake hebt geplaatst in jouw spelersaccount ***** jouw account inactief zal worden en onderhavig is aan een maandelijkse onderhoudsbijdrage.

Aangezien jouw account deze periode binnenkort zal bereiken, nodigen we jou uit om de komende weken een stake te plaatsen die voldaan wordt vanuit jouw accountbalans. We hebben een hoop nieuwe dingen toegevoegd aan de games sinds jij hier voor het laatst was en zijn blij om je weer te mogen begroeten.

Als je geen stake in jouw account geplaatst hebt voordat de periode van 180 dagen voorbij is, wordt de maandelijkse onderhoudsbijdrage op jouw account in mindering gebracht.

Lees meer over onze policy voor inactieve accounts hier

* Als je jouw wachtwoord bent vergeten, kun je contact opnemen met onze Klantenservice op: klantendienst@titanpoker.com

Hoe lang moet ik spelen en is dit gebruikelijk?

Wat als ik account zachte dood laat sterven en me over een jaar weer aan ga melden, gaan ze dan moeilijk doen?

Wat is trouwens een stake maken???? Storten neem ik aan?
  • 6 antwoorden
    • Cupcake88
      Cupcake88
      Bronze
      Ik denk dat ze een raked hand of sng ofzo bedoelen. Maar ze kunnen geen kosten berekenen als je niks op je account hebt staan. Heb je er wel geld op staan dan zou ik even een turbo sngtje ofzo spelen.
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Cupcake88
      Ik denk dat ze een raked hand of sng ofzo bedoelen. Maar ze kunnen geen kosten berekenen als je niks op je account hebt staan. Heb je er wel geld op staan dan zou ik even een turbo sngtje ofzo spelen.
      dit. Party hanteert dit al jaren imo. Heb de mail ook gehad, [ ] care
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      1 raked hand is genoeg

Met stake zullen ze waarschijnlijk gewoon inzet bedoelen.

Je account gaat niet weg, ze pakken gewoon elke maand geld er vanaf
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Doet je bank ook hoor als je zes maanden niet pint :s_confused:
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door JanJB
      aha vandaar dat ik altijd blut ben :D :D :D
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door giraffe1977
      Oorspronkelijk gepost door JanJB
      aha vandaar dat ik altijd blut ben :D :D :D
      Haha, die vond ik mooi :coolface:

Maar in principe is dit vrij gebruikelijk inderdaad, bij bijna iedere pokerroom staat dit in de terms en conditions vermeld (ookal leest niemand die) Vind t eigen best netjes dat ze je een mailtje hierover sturen, want ik heb ook verhalen gehoord over rooms die je daar gewoon niet op attent maken en gewoon je bankroll leegtrekken.