Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Turnhout pokert

• wimpie012
      wimpie012
      Bronze
      Ik heb net een ticket gewonnen voor het live event "Turnhout pokert" via Bwin, kan er iemand me wat meer uitleg geven hoe dit verder geregeld wordt? Het event vind plaats op 17 mei in het kaartenmuseum van Turnhout
      Moet ik nog ergens een e-mail naartoe sturen of staat mijn Bwin gebruikersnaam gewoon al op de lijst met gekwalificeerde spelers?

groeten

Willem
  • 1 antwoord
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Willem,

Allereerst gefeliciteerd met het winnen van het ticket.
      Zelf ken ik deze promotie helaas niet dus ik weet er op dit moment de details niet van.

Ik ga er vanuit dat bwin snel contact met je zal opnemen voor het bevestigen van je gegevens en je deelname en dat ze je vervolgens inschrijven op de deelnemerslijst.

Mocht je vandaag niets horen van bwin, zou ik morgen even een mailtje sturen om te vragen voor meer informatie.

Laat even weten of je iets te horen krijgt en alvast veel plezier!

Groetjes,
      Rene