Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

[AFGEROND] [Live Backing] Angstzweet: vanavond

• Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Wie ben je?
      Angstzweet aka timBKR

Waarom wil je een staking?
      Zit momenteel wat krap bij kas.

Wat ga je spelen?
      Een 10 euro rebuy (buyin = 20 euro, rebuy & addon = 10 euro)

Wat zijn de totale kosten?
      voor de rebuy hanteer ik 1x de buyin, 3 rebuys en en 1 addon. Als er minder gebruikt wordt, vloeit dit voort in de uiteindelijke prijzen. Dit is dus 60 euro waarvan 30 euro backed.

totale kosten = 60

waarvan 50% in de verkoop gaat (30 euro)

10% = 6 euro

Op welke termijn zou de staking afgerond moeten zijn?
      Na het toernooi vanavond.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (denk daarbij aan de winstverdeling)

Als ik iets win zorg ik dat morgen voor 18:00 alles is overgemaakt (via Pokerstars). 10% backed is ook 10% prijzengeld.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun geld naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?
      Pokerstars (nickname: Kaljaa)

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, etc):
      OPR stars: http://officialpokerrankings.com/pokerstars/Kaljaa/poker/results/8ED49111F44E4CB5A5FBAF1145680443.html?t=2
      OPR ftp: http://officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/TimmtJJzz/poker/results/0E212D3C5B284DCC8B71F99645BAF481.html?t=2

Verder heb ik de afgelopen maand veel live gespeeld in dit cafe en in het HC. In het HC qua toernooien flink wat beats gehad en als paar x als bubble geeindigd.
  • 2 antwoorden
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Ik zal btw live updates verzorgen vanaf m'n telefoon in dit topic.

edit: sold out

50% = mark = 30 eu
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      pfff uiteindelijk 4x gerebuyed en een addon gedaan, om alsnog als bubbleboy eruit te gaan... JJ kunnen niet winnen van AKo en het is weer over...

tijdens de rebuyperiode ook de mafste dingen gezien, AK die van 32o verliest, 88 die van 45hh verliest etc. etc...