Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Points to cash converter

• djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Heb dus net wat punten proberen in te leveren met de points to cash converter op de William Hill site, maar zie dat ik nog steeds hetzelfde aantal punten heb, en heb ook geen bevestigingsmail of wat dan ook? Is dit normaal?
  • 3 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey djpj,

Je hebt wel een bonus/$ op je account ontvangen?
      Anders zou ik ook even contact opnemen met de support van William Hill om te kijken of je aanvraag goed binnengekomen is en deze verwerkt is.

Rene
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Zo'n dingen doe je meestal beter via de online support :) soms (als de operator in een goede bui is) krijg je zelfs enkele voordelen erbij die je via de site niet krijgt :) gewoon even beleefd vragen aan support en met een smile erbij krijg je veel gedaan ;)
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey djpj,

Je hebt wel een bonus/$ op je account ontvangen?
      Anders zou ik ook even contact opnemen met de support van William Hill om te kijken of je aanvraag goed binnengekomen is en deze verwerkt is.

Rene
      Nee het staat er nog steeds niet op, raar dat dat niet instant kan gaan. Ik zal wel even contact opnemen ja, het is allemaal nogal vaag of je nu wel of niet de punten hebt omgewisseld.