Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Limited Edition Black Designer Hoodie

• ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Hoi allemaal,

Ik zag ineens bij de categorie Outlet een leuke Limited Edition Black Designer Hoodie staan voor slechts 1550 FPP.

In die categorie staan allemaal dingen die al een tijdje beschikbaar waren. Deze Hoodie is echter nieuw maar is verkeerd geplaatst. Er is echter geen foto van te vinden op de site, maar uiteraard is er wel een kleine foto in de VIP Store te zien als je de Pokerstars client opent.

Wilde het jullie niet onthouden!
  • 5 antwoorden
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hoodie is niet nieuw, had em jaar terug ofzo al gekocht een keer :p

Wellicht dat hij een tijd weg was, dat kan
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Ik heb al wel een andere hoodie, die ik nu niet meer kan vinden in de Store. Maar deze zijn ook wel vet, wellicht dat ik er 1 of 2 bestel binnenkort. Thnx 4 sharing. :)
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      Ik vind de vip-store van stars een tegenvaller, vooral weinig electronica, is dit altijd zo geweest?
      En dan het exclusieve artikel: een cd van marcel luske :D dit is ter vervanging van de porche van vroeger?
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Er waren eerder wel meer dingen te verkrijgen op het gebied van electronica, zoals PS3, Xbox360 etc. Daar spaarde ik in eerste instantie voor, maar plots waren ze weg, zag ze niet meer in de Store jammer genoeg. :(
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
      Er waren eerder wel meer dingen te verkrijgen op het gebied van electronica, zoals PS3, Xbox360 etc. Daar spaarde ik in eerste instantie voor, maar plots waren ze weg, zag ze niet meer in de Store jammer genoeg. :(
      Jep ze hadden ook monitors, laptops en complete pc's in de store staan. Is allemaal vervallen sinds black friday. Al dat spul zou wel uit USA moeten komen, dus niet meer rendabel om steeds meoten shippen.