JQ op de button NL2

• kabak7
      kabak7
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
      SB:
      $2.15
      BB (Hero):
      $2.00
      MP1:
      $6.58
      MP2:
      $1.60
      MP3:
      $0.77
      CO:
      $0.74
      BU:
      $2.78

Preflop: Hero is BB with J, Q.
      5 folds, SB raises to $0.08, Hero calls $0.06.

Flop: ($0.16) 8, J, 3 (2 players)
      SB bets $0.12, Hero calls $0.12.

Turn: ($0.4) 6 (2 players)
      SB bets $0.38, Hero calls $0.38.

River: ($1.16) 4 (2 players)
      SB raises to $1.57, Hero calls $1.42(All-In).

Final Pot: $4.15.
      Results follow:

Hero shows a pair of jacks(J Q).
      SB shows a pair of jacks(J K).

SB wins with a pair of jacks(J K).

Ik weet achteraf echt niet goed wat ik er van moet denken. Enkel van de beslissing op de flop ben ik nog zeker. Dit was het allereerste hand op de tafel, dus ik had nog geen HUD's van mijn tegenstanders...
  • 6 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      River is fold, verwacht niet dat ze op NL2 bluff shippen op de river met een missed flushdraw. Tegen de rest loop je achter. Turn kun je denk ik nog wel callen
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik vind turn al lastig. Gaat hij met JT zo groot betten?
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Hey kabak7,

Goed dat je je handen post op het forum, blijf dit zoveel mogelijk doen, het is een uitstekende manier om jouw spel te verbeteren. Vermijd wel het resultaat van de hand te posten. Het uiteindelijke resultaat doet er eigenlijk niet toe en zou de beoordeling kunnen beïnvloeden.
      Preflop, flop zijn goed. Ook de turn zou ik nog callen, je ziet genoeg spelers twee bluffs afvuren en dan toch nog opgeven op de river. Omdat je villain niet kent, geef je hem op de river best credit voor een betere hand en is een fold beter.
    • kabak7
      kabak7
      Bronze
      Als ik nu naar de hand terugkijk denk ik er ook zo over. Ik zat even in een tilt-momentje toen ik dit hand poste... Het is inderdaad misschien beter dat ik wat meer handen post. Ben even uit het spelletje geweest toen Murphy iets te veel in tleven kwam om tiltloos te spelen. En ondertussen toch een stukje verleerd...

Ik heb nooit echt veel handen gepost maar het is misschien beter ze hier te evalueren dan op jezelf. Bedankt voor alle commentaar... :-)
    • kabak7
      kabak7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      Is het verkeerd zo groot te betten met JT op de turn hier? Voor protection zou dat toch goed kunnen zijn, niet?
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kabak7
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      Is het verkeerd zo groot te betten met JT op de turn hier? Voor protection zou dat toch goed kunnen zijn, niet?
      Ligt aan m'n tegenstander. Tegen een callingstation bet ik ook groot met TP. Vs een unknown ga ik geen grote pot bouwen daarmee. Maar goed, dit is een blindbattle dus zal wel kunnen :)