Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

99 in BB

• PreBowser
      PreBowser
      Bronze
      Ik 3-bet hier om een fold te krijgen van super aggro villian. Op flop c-bet ik om toch nog wat FE equity te krijgen van andere pp's. Is de play in orde, of moet ik hier toch anders gaan spelen.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
      MP1:
      $3.10
      MP2:
      $2.00
      MP3:
      $2.07
      CO:
      $1.72
      BU:
      $1.58
      SB:
      $2.21
      BB (Hero):
      $3.39

Preflop: Hero is BB with 9, 9.
      3 folds, CO raises to $0.08, 2 folds, Hero raises to $0.24, CO calls $0.16.

Flop: ($0.49) A, 6, T (2 players)
      Hero bets $0.25, CO raises to $1.48(All-In), Hero folds, CO gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.74.
  • 4 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      tegen een aggro speler krijg je eerder een raise of call dan een fold. dus gewoon callen preflop, hit je je set win je ook bijna altijd een hele stack. As played flop easy fold.
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Hey, Prebrowser.

Preflop vind ik je driebet wel goed tegen een zeer loose-aggressive speler. Niet omdat hij gaat folden maar omdat hij vaak met mindere handen callt. Maar zoals Killbz zegt is een call ook prima, omdat het dan veel makkelijker speelt. In een driebet pot kom je voor veel lastiger situaties te staan zoals hier. Op deze flop zou ik al meteen opgeven tegen deze villain, omdat hij hier altijd callt of raist. Je kleine bet straalt ook zoveel zwakte uit, een super aggro gaat die ook altijd raisen, dus cbet je hier beter niet.
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      Half pot cbet in 3bet pot lijkt heel weak?
      Wat is een betere grootte dan?
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      halfpot cbet lijkt me ook eerder standaard in een 3betpot, maar goed op NL2 lijkt elke bet weak :P