Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

PT4 vastgelopen

• Mookey
      Mookey
      Bronze
      Hallo vraagje,

Mijn HUD is vastgelopen tijdens een toernooitjes 50 man.
      Op zich niet zo erg want ik eindigde als tweede +$50.
      Nu komt het, in de HUD zijn er allemaal toernooitjes ingevoerd,dus inplaats
      van +$50-5,50 en een eerder toernooitje derde $10-$5,50 sta ik
      -$94 inplaats van +$49.
      Kan ik dit op een of andere manier nog aanpassen of is dit een dikke helaas.
  • 4 antwoorden
    • alcoatjez
      alcoatjez
      Bronze
      Volgens mij moet je deze stappen volgen:
      - Start PT4
      - Klik op 'View Stats'
      - Bij 'Results' zie je rechts onderin al je toernooien
      - Dubbelklik het soort toernooi. Nu kun je ook het individuele toernooi selecteren.
      - Klik met je rechtermuisknop op het bewuste toernooi en kies 'Edit Tournament'.
      - Je kunt nu het goede resultaat invoeren.
      - Denk erom om 'Save' te kiezen wanneer je dit scherm verlaat.

Post gerust nog een bericht wanneer het niet lukt :)
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Beetje vaag probleem. De HUD is het onderdeel van PT4 dat voor de statistieken op-tafel zorgt. Je toernooi-resultaten zijn daar niet te zien.

Als het probleem is dat in de overzichtstabellen je winsten niet kloppen, dan heeft alcoatjez al het complete antwoord gegeven, waarvoor dank :) . Misschien nog enkel toevoegen dat voor sommige sites ook de resultaten-files kunnen ingelezen worden. Bvb bij PokerStars kun je toernooi-resultaten laten mailen en die mails kan PT4 dan importeren. Dan heb je de plaatsen+prijzen van iedereen in het toernooi en niet enkel van jezelf.
    • Mookey
      Mookey
      Bronze
      Bedankt mannen :P

Dit was inderdaad het probleem, ik heb nu alleen een vlakke lijn over 17 games, maar dit is in ieder geval beter voor mijn gemoedstoestand als die rechte lijn naar beneden.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Nog hier nog wat artikelen lezen en videos bekijken zodat je lijn omhoog gaat ! ;)