Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Poker tegenwoordig UNBEATABLE

• QuidProQuo
      QuidProQuo
      Bronze
      Spelers zijn gewoon te goed geworden de laatste jaren.

Poker Stars $2.00+$0.20 No Limit Hold'em Tournament - t800/t1600 Blinds + t200 - 8 players
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

MP1: t45060 M = 11.27
      MP2: t29272 M = 7.32
      Hero (CO): t21345 M = 5.34
      BTN: t38720 M = 9.68
      SB: t21840 M = 5.46
      BB: t69366 M = 17.34
      UTG: t20970 M = 5.24
      UTG+1: t23019 M = 5.75

Pre Flop: (t4000) Hero is CO with K:club: K:spade:
      4 folds, Hero raises to t4800, 2 folds, BB calls t3200

Flop: (t12000) 9:diamond: 5:diamond: Q:spade: (2 players)
      BB bets t1600, Hero raises to t16345 all in, BB calls t14745

Turn: (t44690) 9:club: (2 players - 1 is all in)

River: (t44690) A:club: (2 players - 1 is all in)

Final Pot: t44690
      Hero shows K:club: K:spade: (two pair, Kings and Nines)
      BB shows 9:heart: 2:heart: (three of a kind, Nines)
      BB wins t44690
  • 18 antwoorden
    • petervisser123
      petervisser123
      Bronze
      Shove pre als je niet zeker weet of de blinds je vaak gaan repushen, vermijd je dit soort situaties :D

En als je raise/call speelt minraise ik altijd op deze blindlevels.
    • QuidProQuo
      QuidProQuo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door petervisser123
      Shove pre als je niet zeker weet of de blinds je vaak gaan repushen, vermijd je dit soort situaties :D

En als je raise/call speelt minraise ik altijd op deze blindlevels.
      Whut?

Seriously, whut?
    • petervisser123
      petervisser123
      Bronze
      Ehm gewoon wat ik zeg?

Snap dat dit als Beat gepost wordt maar ik dacht ik geef even aan wat ik anders doe in de hand zelf.
    • QuidProQuo
      QuidProQuo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door petervisser123
      Ehm gewoon wat ik zeg?

Snap dat dit als Beat gepost wordt maar ik dacht ik geef even aan wat ik anders doe in de hand zelf.
      Ik snap dat je alleen mijn naam ziet en een Bronze avatar, maar ik weet best hoe ik moet pokeren. Daar kwam ik hier niet voor, dan had ik in een ander sub-forum gepost :D

Villain callt letterlijk ALLES in de BB en speelt 62/7/0. Ik wil dus zoveel mogelijk van zijn chips overnemen. En dat lukte... bijna.

Ik ga niet shoven uiteraard, want ik WIL actie. En ik ga niet minbetten in dit SPECIFIEKE geval (normaal maak ik er 2.2bb van), want dan geef ik hem geweldige odds... en aangezien ik verwacht dat ie callt wil ik er een paar bb uithalen.

Overigens is dit niet eens bijzonder. Bad beats vliegen me om de oren, sinds ik op PokerStars m'n bankroll probeer op te bouwen. Het is echt ONGELOOFLIJK!
    • QuidProQuo
      QuidProQuo
      Bronze
      Nog een mooi handje. Gebeurde zo'n minuut geleden.

Poker Stars $2.00+$0.20 No Limit Hold'em Tournament - t20/t40 Blinds - 9 players
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: t1550 38.75 BBs
      Hero (SB): t1975 49.38 BBs
      BB: t1950 48.75 BBs
      UTG: t2590 64.75 BBs
      UTG+1: t3520 88 BBs
      UTG+2: t1965 49.12 BBs
      MP1: t2000 50 BBs
      MP2: t590 14.75 BBs
      CO: t2105 52.62 BBs

Pre Flop: (t60) Hero is SB with 9:club: 8:spade:
      1 fold, UTG+1 calls t40, 4 folds, BTN calls t40, Hero calls t20, BB checks

Flop: (t160) 7:diamond: 9:heart: A:heart: (4 players)
      Hero checks, BB bets t40, UTG+1 folds, BTN calls t40, Hero calls t40

Turn: (t280) 8:club: (3 players)
      Hero checks, BB checks, BTN bets t40, Hero raises to t1895 all in, BB folds, BTN calls t1430 all in

River: (t3220) 6:diamond: (2 players - 2 are all in)

Final Pot: t3220
      BTN shows 5:heart: T:club: (a straight, Six to Ten)
      Hero shows 9:club: 8:spade: (two pair, Nines and Eights)
      BTN wins t3220
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      om dit soort handjes ben ik van Stars geswitched naar een andere room lol.. niet dat het daar nu heel anders is, maar de bad beats die ik kreeg op Stars waren in mijn ogen echt niet te evenaren. speel nu op 888, en daar lijkt het minder (en uiteraard komen er nu replies dat het puur aan de sample ligt, je enkel je bad beats onthoud en niet de handen waarbij je zelf geluk had, het gewoon variance is e.d. :p )
    • QuidProQuo
      QuidProQuo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
      om dit soort handjes ben ik van Stars geswitched naar een andere room lol.. niet dat het daar nu heel anders is, maar de bad beats die ik kreeg op Stars waren in mijn ogen echt niet te evenaren. speel nu op 888, en daar lijkt het minder (en uiteraard komen er nu replies dat het puur aan de sample ligt, je enkel je bad beats onthoud en niet de handen waarbij je zelf geluk had, het gewoon variance is e.d. :p )
      Ik weet dat mensen je als gek zien, wanneer je zegt dat Stars belachelijk is. Ik weet niet of het ligt aan de enorme fields van uber-fishes of dat ik de afgelopen 2/3 weken enorme ongeluk heb gehad, maar ik heb het idee dat de bad-beats, coolers en action flops veel regelmatiger voorkomen dan in andere rooms.
    • QuidProQuo
      QuidProQuo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door QuidProQuo
      Ik weet dat mensen je als gek zien, wanneer je zegt dat Stars belachelijk is. Ik weet niet of het ligt aan de enorme fields van uber-fishes of dat ik de afgelopen 2/3 weken enorme ongeluk heb gehad, maar ik heb het idee dat de bad-beats, coolers en action flops veel regelmatiger voorkomen dan in andere rooms.
      Bullshit! Is gewoon variance! Ga ergens anders klagen met je rigged verhaaltjes!
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Bullshit! Is gewoon variance! Ga ergens anders klagen met je rigged verhaaltjes!
      :coolface: Er is medicatie voor die momenten dat je met jezelf begint te praten hoor :coolface:
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Maar je speelt ook wel sicke highstakes trouwens, als ik jou was zou ik pro worden
    • QuidProQuo
      QuidProQuo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
      Maar je speelt ook wel sicke highstakes trouwens, als ik jou was zou ik pro worden
      ---- mod edit: Nergens voor nodig om over de schreef te gaan.
      HU for rollzzzz mag, maar doe het dan via een live stream : :) )

Overigens moet je geen dingen zeggen op zo'n forum, die je face-to-face niet zou durven zeggen. Daar heeft evolutie namelijk sociale controle voor bedacht.

..and again
    • raymond20001
      raymond20001
      Bronze
      in b4 HU, qpq vs gangstahhh
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze

Overigens moet je geen dingen zeggen op zo'n forum, die je face-to-face niet zou durven zeggen. Daar heeft evolutie namelijk sociale controle voor bedacht.

..and again
      Umad? :coolface:
    • Haassje
      Haassje
      Bronze
      Vijf dollar op Gangstahhh
    • noisecore
      noisecore
      Bronze

..and again
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Ghehehe heerlijk dit, het moest er eens van komen dat iemand agressief zou worden.

Wat ik wel een solide gedachte vind, is dat als je meer edge hebt, dat je dan meer variance zou hebben, omdat ze slecht zijn. Daar zou je een boek over kunnen schrijven, opzich
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      Oude foto, tegenwoordig computer vervangen, grind niet lekker.
    • ReckaH
      ReckaH
      Bronze
      Keyboard-warriors :facepalm: