[AFGEROND] Geregeld met DonBartos

• TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Wie ben je?

Turbohenk, aantal van jullie zal me nog wel herinneren van aantal maanden geleden, speelde toen voornamelijk 180s en grotere mtts.

Waarom wil je een staking?

Ik heb een tijdje niets meer van me laten horen op het forum, wat cash gespeeld en verder af en toe een mttje. Hierdoor heb ik me bankroll aardig laten slinken omdat de variance bij mtts nu eenmaal enorm is. Ik ben nu van plan om mn bankroll langzaam weer op te bouwen zodat ik uiteindelijk weer voor mezelf kan gaan spelen.

Wat ga je spelen?

400x 2.50$ 180mans

Wat zijn de totale kosten?

400x 2.50$ = 1000$

Op welke termijn zou de staking afgerond moeten zijn?

Als ik speel draai ik aardig volume maar omdat ik de komende tijd niet al te veel tijd zal kunnen spelen reken ik er 2 maanden voor. (Dit is de tijd die ik maximaal nodig zal hebben als alles tegen zit , dus t kan ook binnen aantal weken afgerond zijn maar ik speel liever zonder tijdsdruk dus vandaar.)

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (denk daarbij aan de winstverdeling)

Ik betaal uit op pokerstars zodra ik de 400 games gespeeld heb en de winstverdeling zal 50/50 zijn. Dus stel ik eindig met 250$ profit (1250 roll ) dan krijgt iemand die 10% had zijn 10% terug + 10% van 125$.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun geld naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?

Pokerstars, nick: drsteven1994

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, etc):

Nickname op pokerstars: drsteven1994.

Totaal grafiekje van 45s+180s:

Ik heb ook een tijd de 8s gespeeld + 15s geshot , maar uiteindelijk ben ik hier op me bek gegaan door deze te lang te blijven spelen met een <200BI roll wat daar toch zeker wel nodig is achteraf omdat de swings stukken groter zijn.

Verder wil ik even laten weten dat ik er veel zin in heb en jullie niet teleur zal stellen :D !
  • 3 antwoorden