Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL10 - No idea with QK...

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Mijn preflop, flop en turnactie spreken voor zich

maar dan raist die vis (passief) (op 30 hand sample) opeens na eerst een 10c gecalled te hebben. Op zich leek het me echt gewoon spew of een FD fzo maar toen showde hij een goede hand...

Is dit gewoon toeval of moet ik in zo een spot een fish meer credit geven?

sorry dat ik al verklap dat hij won maar is wel al te raden als ik dit post wss :P

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1725405
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $5.78
      SB: $4.86
      BB: $10.00
      UTG: $4.37
      Hero (MP): $13.83
      CO: $11.92

Pre Flop: ($0.15) Hero is MP with K :heart: Q :heart:
      UTG calls $0.10, Hero raises to $0.40, 1 fold, BTN calls $0.40, SB calls $0.35, 1 fold, UTG calls $0.30

Flop: ($1.70) 4 :diamond: 8 :diamond: 5 :heart: (4 players)
      SB checks, UTG checks, Hero checks, BTN checks

Turn: ($1.70) K :club: (4 players)
      SB bets $0.10, UTG calls $0.10, Hero raises to $1.30, BTN folds, SB folds, UTG raises to $2.50, Hero raises to $7.54, UTG calls $1.47 all in

River: ($9.74) K :spade: (2 players - 1 is all in)
  • 4 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Ten eerste zal ik naar iets van $1.6-$1.7 raisen. Dan wanneer een passive fish (woord zegt het al he) minraised/3bet, dan is TP bijna nooit goed. Vaak is een mindonk echter zwak

Hij mindonked/3bet geen draws, zal waarschijnlijk dit ook niet doen met Toppair en dus blijft er 2pair, straights,sets over

Mvg,
      Gerv
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gerv
      Hey,

Ten eerste zal ik naar iets van $1.6-$1.7 raisen. Dan wanneer een passive fish (woord zegt het al he) minraised/3bet, dan is TP bijna nooit goed. Vaak is een mindonk echter zwak

Hij mindonked/3bet geen draws, zal waarschijnlijk dit ook niet doen met Toppair en dus blijft er 2pair, straights,sets over

Mvg,
      Gerv
      hij mindonkt niet maar callt een mindonk
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Verkeerd gezien maar dan nog backraised/3bet hij niet met een uitzonderlijke zwakke range dus ik ben nog steeds fan om KQ hier los te laten
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gerv
      Verkeerd gezien maar dan nog backraised/3bet hij niet met een uitzonderlijke zwakke range dus ik ben nog steeds fan om KQ hier los te laten
      oke bedankt. Vond het verwarrend omdat hij eerst zo een mindonk gewoon callt en het is daar toch echt de moment op te raisen als je een sterke hand hebt.. en dan reraist hij opeens wanneer er geraised wordt... leek me spew op het eerste zicht maar oke ik was fout^^. Leermomentje