NL2 - JT [d]

• Lexum777
      Lexum777
      Bronze
      Is dit een goede fold op de river?
      Equity = 70%? Maar ik durfde het niet aan met 1:2

iPoker - $0.04 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 4

UTG+2: $4.70
      MP: $1.82
      MP+1: $4.40
      CO: $2.30
      BTN: $3.88
      Hero (SB): $4.87
      BB: $1.90
      UTG: $5.71
      UTG+1: $4.88

Hero posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: (pot: $0.06) Hero has J:spade: T:club:

fold, fold, fold, MP calls $0.04, fold, fold, fold, Hero calls $0.02, BB checks

Flop: ($0.12, 3 players) 6:spade: T:spade: 7:heart:
      Hero bets $0.12, BB calls $0.12, MP calls $0.12

Turn: ($0.48, 3 players) 2:club:
      Hero checks, BB bets $0.16, MP calls $0.16, Hero calls $0.16

River: ($0.96, 3 players) 7:diamond:
      Hero checks, BB bets $0.96, fold, fold

BB wins $0.90
  • 3 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Daar preflop limpen ben ik eerlijk gezegd niet zo voor. Ik zou het alleen doen als je weet dat wanneer je isoleert en cbet je bijna nooit folds gaat zien en wanneer zijn limping zijn vrij wijd is en wanneer zijn wtsd hoog is.

flop betten vind ik goed. Er is genoeg waar je value van krijgt en QJ+ limpt miss niet.

Maar op de turn verandert er niks dus daar zou ik wel doorbetten. 2/3e pot fzo zodat je toch niet teveel verliest als ze raisen. Ik verwacht btw dat als ze two pair hebben ofzo dat ze de flop raisen.

Als je dan op de river aan zou komen is het ch/c of ch/r afhankelijk van aggressie. Op die potbet 3way zou ik wel folden
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Mja, je limpt mee uit positie en donkt dan met een toppair met matige kicker uit in een multiway pot, op een nogal drawheavy board.

Ik denk dat ik hem zelf preflop gewoon fold. Als je denkt dat villain veel zal folden na een iso-raise zou ik 'm zeker raisen, maar dan puur om de pot preflop al op te pakken. De kans is dan ook groot dat BB foldt, waardoor je bij een call van MP heads-up zit met initiatief. In die situatie kun je de pot vaak met een cbet wel oppakken.

As played zou ik denk ik de turn nog wel callen, maar zo'n grote bet op de river kun je onmogelijk callen denk ik.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      preflop fold , je gaat daar echt geen potten breken :)
      Of isoraisen , dat kan ook.
      Flop potten is prima , turn zou ik zeker doorbetten , ze kunnen doorcallen met allerlei handen.
      River kan je dan op alle non T/J ch-folden gezien ze nooit minder zullen betten :)