Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL2 Zoom - 76s in BU

• Orodin
      Orodin
      Bronze
      Poker Stars, $0.01/$0.02 No Limit Hold'em Cash, 9 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (BTN): $2.03 (101.5 bb)
      SB: $2 (100 bb)
      BB: $2.62 (131 bb)
      UTG+1: $2.80 (140 bb)
      UTG+2: $3.86 (193 bb)
      MP1: $2.37 (118.5 bb)
      MP2: $2.03 (101.5 bb)
      MP3: $3.17 (158.5 bb)
      CO: $1.25 (62.5 bb)

Preflop: Hero is BTN with 7 6
      UTG+1 raises to $0.06, 4 folds, CO calls $0.06, Hero calls $0.06, 2 folds

Flop: ($0.21) 7 5 6 (3 players)
      UTG+1 bets $0.10, CO folds, Hero raises to $0.36, UTG+1 calls $0.26

Turn: ($0.93) 8 (2 players)
      UTG+1 bets $0.18, Hero folds

Beide villains redelijk unknown, maar ik ga er sowieso vanuit dat CO een vis is gezien zijn stacksize plus het feit dat hij over het kleine sampletje 50/20 speelt. UTG speelt tot nu toe 22/17/0,8 {VPIP/PFR/AF} over 18 handjes. Zegt dus nog niet al te veel, maar vermoed wel dat hij redelijk passief is dus.

Preflop
      Call met SC kan hier wel lijkt me?

Flop
      Ik hit 2 pair op een hyper-wet board. Raisen lijkt me hier de enige optie, maar hoe groot moet ik het maken? Ik vermoed dat ik te klein geraised heb, want UTG hoeft na mijn raise nog maar $0,26 te callen voor een pot van $0,93 en heeft dus maar 28% equity nodig en ik denk dat hij hier heel veel handen kan hebben waarmee hij dat ruimschoots heeft.

Turn
      Hij bet nu weer heel klein uit, maar de turn is zo'n verschrikkelijke kutkaart dat ik me bijna niet kan voorstellen dat ik hier nog goed zit. Tevens verwacht ik dat als ik hier call, hij op de river groot zal betten (tenminste, da's mijn ervaring op NL2 tot nu toe: flop/turn kleine betjes en dan ineens op de river 2/3 pot à potsized). Op een grote riverbet zal ik nooit kunnen callen, dus besluit ik hier al te folden. Goed?
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      ik fold toch nog wel preflop. Zo een lagere SC is niet echt zo goed, je flush kan nog gedomineerd zijn en zo goede odds krijg je niet. Als er al 2callers waren dan call ik wel

Flop raise ik naar 45c prolly. Lekker groot op zo een flop.

Turn een kutkaart, als hij checkt heb je een easy ch behind. Maar zo niet meteen folden. Je hebt nog FH outs als hij flush heeft. Verder zie ik hem daar nog vaak overpairtje hebben of 8T oid
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      De flop raise mag inderdaad best groter.

Turn is slecht, maar villain bet te klein. Het is niet eens zeker dat hij je beat heeft en je hebt nog 4 outs naar een full house dus kun je wel callen. Hij kan hier nog een overpair hebben met één hoge harten. Tenzij je verbetert geef je dan op een grote bet op de river op.