2 acounts op 1 ip

• seanp6
      seanp6
      Bronze
      Goedemiddag,

Sorry als het hier verkeerde plek is om dit te vragen.

Me broertje wil ook gaan pokeren maar soms zitten we op het zelfde internet.

Is dit een probleem als je tegelijk op verschillende rooms speelt? of op de zelfde room?
      Is het een probleem als hij hier aanmeld en quiz doet voor startkapitaal?

Alvast bedankt,
  • 4 antwoorden
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Hey seanp6

Het is te zien welke room je samen wilt spelen , sommige doen moeilijk.
      Voor de startkapitaal zal hij gewoon een ID check moeten doen als hij slaagt.
      Kijk wel welke room hij dan zou nemen als hij slaagt voor de quize. Dat hij dan de 50$ daar kan laten opstorten. Ik weet niet dat recuit a friend zou gaan aangezien je op het zelfde IP speelt. Daar zal de mod wel een antwoord op hebben.
    • ViperPP
      ViperPP
      Gold
      Kan allemaal perfect. In mijn geval pokert mijn echtgenote ook, en we hebben beide accounts op PokerStars, PartyPoker, Poker770, enz... Uiteraard moet je wel niet samen aan dezelfde tafels gaan zitten, want dan vraag je om problemen. Sommige rooms zorgen er overigens zelf voor dat dat niet kan.

Ook voor de $50 startkapitaal kom je in principe beiden in aanmerking. Aangezien er telkens een ID Check gebeurt, is de kans wel groot dat je ze niet beiden op dezelfde room zult krijgen. Bvb destijds kreeg mijn vrouw de $50 op Poker770, maar mijn aanvraag daar werd geweigerd, wellicht dus gewoon omdat we op hetzelfde adres wonen. Maar ik kan dan nog steeds de $50 op een andere room krijgen.

Ook Tell-A-Friend zou geen probleem mogen zijn. Per slot van rekening is het dankzij jou dat je broer ook via PokerStrategy.com gaat beginnen pokeren en is het dus logisch dat je ervoor beloond wordt via TAF.
    • seanp6
      seanp6
      Bronze
      hehe ok thnx heren,

Ik weet niet hoe serieus hij wilt gaan pokeren maar was gewoon benieuwd naar deze vragen, dus bedankt voor de duidelijke andwoorden.

Ik heb me startkapitaal al op 777 nu maar dat zal geen probleem zijn. Zelfde tafels dacht ik al dat dat niet zou kunnen maar dat maakt verder ook niet uit.

Het is me alemaal helder :pokerface:
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Om het allemaal eerlijk en duidelijk te houden, raad ik je wel aan om een e-mail te sturen naar de support van de pokerroom waar je speelt, mocht jouw broer ooit op dezelfde room willen gaan spelen als waar jij speelt. Op die manier weten ze er bij die room tenminste vanaf en voorkom je problemen achteraf. Je zult dan inderdaad waarschijnlijk wel even een ID-check moeten doen, maar dat maakt alles alleen maar extra duidelijk voor iedereen en voorkomt problemen.