Een vraag

• KBE91
      KBE91
      Totaal
      Hey,

Ik zit echt met een vraag over de char. Er staat bv als 1 speler raised en minimaal 1 iemand gaat mee dan call je. Ik zit UTG 2 met QTs iemand raised wat moet ik dan doen ? callen of gewoon folden want dit zie ik nergens staan.
      Ben er door zo al 2 grote potten verloren omdat ik ze gewoon fold.

Iemand raised van MP 2 callen ik zit op de Button wat moet ik doen folden of callen ?

Graag duidelijkheid aub.
  • 4 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Dan heb ik meteen een vraag terug: over welke SHC heb je het de basic / bronze?
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      De basic char
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik gebruik deze niet meer maar ik zou zeggen dat je moet kijken in de tabel "sterk speculatieve handen" en aangezien de UTG2 een vroege positie is zou je moeten folden op 1 enkele raise zonder callers.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Als je UTG+2 zit en er heeft alleen iemand geraised maar nog niemand gecalled, dan moet je dus folden, omdat er minstens 1 ander iemand moet hebben gecalled om ook te mogen callen. Dit staat ook in de chart: 1 speler raiset en de rest folden. Natuurlijk weet je niet wat mensen achter je gaan doen, maar die tekst slaat dus ook alleen op wat er voor jou gebeurd.

Bij iemand raised van MP + 2 callers kijk je weer naar de "1 iemand raiset en minstens 1 called" en zie je dat je nu mag callen met QTs.