Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL10 - 3kleine handen (preflop vraag)

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      HAND1: Een dead blind gepost en CO speelt 0/0 op 9 hands. What should I do? Fold lijkt me weak met een hand als AQ.
      Call lijkt goed vanwege domination en je die vis miss id pot trekt, maar OOP is niet echt handig.
      Raise lijkt me wel insta moneyz omdat hij wijd kan raisen vs dead money. Maar is het beter dan call?

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1730323
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (SB): $12.84
      BB: $10.15
      UTG: $6.50
      MP: $7.36
      CO: $10.00
      BTN: $4.88

MP posts a big blind ($0.10)

Pre Flop: ($0.25) Hero is SB with Q :diamond: A :spade:
      1 fold, MP checks, CO raises to $0.35, hero?

HAND2: 8Ts op BU. Is deze hand goed genoeg om mee te defenden vs de resteal van iemand waarop ik slechts een klein sample heb? Hij restealde tot dan toe al 1 andere keer uit de SB, op 60 handen. Speelt solid so far want geen grote gap tsn vpip en pfr. Wat is onze callingrange hier??

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1730332

Hero (BTN): $10.00
      SB: $7.00
      BB: $8.03
      UTG: $11.48
      CO: $16.36

Pre Flop: ($0.15) Hero is BTN with 8 :spade: T :spade:
      2 folds, Hero raises to $0.25, SB raises to $0.75, hero?

HAND3: Hoe spelen we 66 vs een MSS'er zijn openraise. Hij is unknown. Met welke PP's spelen we raise/broke?

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1730335

BTN: $11.91
      SB: $4.00
      Hero (BB): $10.00
      UTG: $22.28
      MP: $7.76
      CO: $35.15

Pre Flop: ($0.15) Hero is BB with 6 :club: 6 :spade:
      4 folds, SB raises to $0.30, hero?
  • 2 antwoorden
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Hand 1: reraise>call imo
      Je hit maar 1 op 3 keer de flop en zonder hit kan je 3-way weinig beginnen, dus pak ik de pot liever preflop.

Hand 2: fold
      De small blind heeft maar $7 en dat ziijn te weinig implied odds imo.
      1 op 60 handen resteal uit sb kun je ook nog niets uit afleiden.

Hand 3: reraise>call
      Hier is het weer de vraag of hij standaard mss speelt volgens pokerstrategy. Die gaan broke met TT+ en AK. Als ze iets advanced spelen gaan ze iets losser broke mogelijk.
      Ze folden echter een huge aantal keren op een reraise, dus ik zou 'm hier reraisen en vaak zal je de pot oppakken. Krijg je een 4bet-allin dan is het fold.
      Een alternatief kan zijn call preflop en de midstacker na de flop uitspelen.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Farm,

In Hand 1 agree ik met Klaas mbt 3bet>Call ;)

in Hand 2 is er geen statische calling range, elke reg speelt anders op Flop & Turn en dus moet je jezelf aanpassen met je calling- , 4bet of foldrange

Denk dat ik tegen een 70bb stack minder geneigd ben te callen ;)

Hand 3 ik speel hyperaggro als ik MSS 6max speel dus als ik jouw was zal ik elke PP BvB 3bet/shove spelen :)

Een call is gewoon rampzalig omdat je nooit de implied odds gaat krijgen

Ik vind 2 handen per thread wel absoluut de maximum trouwens anders wordt het zo onoverzichtelijk
      Mvg,
      Gerv