Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL10 - een wat vreemde hand.

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Vs unknown maar gezien preflop kunnen we zeggen dat t een fish is I guess.
      Denk dat ik de odds krijg om te callen IP preflop.

Als hij niet cbet denk ik wel dat ik IP moet betten... Hij callt. Wat is een fish zijn range in deze spot?

Dacht dat ik moest barrelen op Q turn...

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1730343
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: $9.90
      BB: $6.46
      UTG: $10.55
      Hero (MP): $13.83
      CO: $10.54
      BTN: $10.00

Pre Flop: ($0.15) Hero is MP with J :heart: K :club:
      1 fold, Hero raises to $0.30, 3 folds, BB raises to $0.50, Hero calls $0.20

Flop: ($1.05) 2 :club: 5 :heart: 7 :heart: (2 players)
      BB checks, Hero bets $0.66, BB calls $0.66

Turn: ($2.37) Q :diamond: (2 players)
      BB checks, Hero bets $1.44
  • 2 antwoorden
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Dit zijn ook wel eens misclicks ( is me ook wel eens gebeurd multitafelend)
      Ik zie vissen het ook wel eens doen met azen of kings ( willen ze jou in de hand houden LOL )
      Range kan je wat mij betreft eigenlijk moeilijk geven.

Call kan uiteraard altijd hier in positie.

Verder doe ik zulke situatie vaak ook een gooi naar de pot op de flop.
      Tegen unknown mogelijke fish wordt turn lastig. Er zijn nogal wat draws en je hebt zelf niks.

Ik denk dat ik niet zou betten, want je weet niet of t een callstation is.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Als je de flop hier bet dan moet je de Turn & eventueel de River ook betten omdat zijn range min of meer face up is ( AK, low PPs)

dus de Q is ideaal maar soms peelen ze nog 1 keer met AK/PPs dus dan moet je altijd de River schuiven. de stacksizes zijn wel awkward ivm zijn beginstack van 60bb

Mvg,
      Gerv