Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

PokerTable Ratings - Trackt nu 888poker & Strijdt met Stars

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      888poker was de grootste pokerroom die nog niet op het lijstje van PokerTableRatings voorkwam.

De handen van alle grote sites, als PartyPoker en PokerStars werden al bijhouden. 888poker en Microgaming waren de grote rooms die nog ontbraken, voor 888poker geldt dit dus niet meer.

Stars stuurt Cease and Desist naar PTR
      Terwijl PTR het aantal getrackte sites uitbreidt, hoewel het gebruik hiervan bij de meeste rooms verboden is, onderneemt PokerStars gerechtelijke actie tegen PTR.

PokerStars heeft PTR laten weten dat ze verwachten dat PTR per direct alle tracking staakt. Gebeurt dit niet, dan zal PokerStars gerechtelijke stappen ondernemen. PokerStars vindt dat PTR inbreuk maakt op het intellectuele eigendom van de site en de T&C overtreedt.

Ben jij vóór of tegen het gebruik van tracking sites?
  • 17 antwoorden
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Als competitiebeest ben ik pro tracking sites. Het laat je toe van doelen te stellen tegenover de rest van de pokercommunity. Dit jaar wil ik bvb een A-rating op PPL (ik zal beginnen met SNG). :P

PTR gebruik ik niet, gezien het een cashgame tracker is. Wat ik wel vreemd vind is dat Stars OPR, PPL... toelaat omdat ze niets bieden dat een speler zelf ook niet zou kunnen achterhalen (je zou zelf alle tournament summaries kunnen opvragen). Maar bij cashgames kun je volgens mij even goed aan de tafels gaan zitten om te railen. Is tenslotte ook zo dat PTR het m.i. doet toch?
    • kalakaja
      kalakaja
      Bronze
      Trackers zijn voor mensen die zelf niks kunnen. Ik gebruik ze dus ook nu en dan, want het is uiteindelijk fijn om te weten wie de grote winnaars of verliezers zijn en wie eventueel een slechte week/dag heeft. Dat gezegd denk ik wel dat mijn edge groter zou zijn zonder trackers dus go stars ^^
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Bij mij zijn de handen die ptr toont , de gespeelde stakes, de winsten/verliezen,... op 888 volledig, maar dan ook volledig verkeerd. Ook zo bij anderen?
    • cazzz
      cazzz
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Bij mij zijn de handen die ptr toont , de gespeelde stakes, de winsten/verliezen,... op 888 volledig, maar dan ook volledig verkeerd. Ook zo bij anderen?
      zelfde voor mij stats op stars en wpt.
    • tabacca
      tabacca
      Gold
      mijn results kloppen ook totaal niet op PTR, gaat ook om 888
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Mis denk ik 20% van de handen op Stars, maar ik vind het al lang best omdat ik in die handen nou net een groot deel van mijn winst heb gehaald :s_evil: .
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Wow ik haat het wel echt heel hard dat 888 nu getracked wordt. Aan de resultaten te zien klopt er wel niks van maar toch... Liefst gewoon PTR helemaal weg :)
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Tegen zolang er geen toestemming aan de speler is gevraagd.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Weg ermee. Das alleen maar goed om vissen sneller uit te knijpen. Wat dan weer niet goed is voor het pokermilieu.
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Klopt geen moer van, op de getrackte momenten heb ik niet eens op 888 gespeeld en bij Stars mis ik gemiddeld 40% van de gespeelde handen. Kortom het deugt gewoon niet en kappen me die zooi...
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Bumhunters zijn ook geen pokerspelers.
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Doe PTR maar weg, ik vind het ook aantasting van de privacy.

Zonder Holdem Manager en Pokertracker zou het trouwens ook meer echt poker zijn.
    • Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Zolang er trackers bestaan, zijn histories geld waard. Ik bedoel, het is ook mogelijk om onderling histories/fishlists uit te wisselen en als je een beetje handig bent kun je zelf gewoon data verzamelen uit gerailede tafels.

Toch wil een speelstijl niet veel zeggen als deze speler een goed aanpassingsvermogen heeft. Misschien 4bet hij jou wel veel minder dan andere spelers. Ik ken spelers die 18/15 net zo winstgevend spelen als 24/21.

Waar het met name om draait is idd iemands graph/timeline/winrate. Omdat je daaraan kunt afleiden hoe iemand psychologisch in zijn vel zit. Hoe vaak zie je bijv niet dat iemands grootste verliesdag direct na zijn grootste winstdag komt? Dan weet je dat die persoon gevoelig is voor euforietilt.

Sommige info is erg handig, maar het meeste klopt ook voor de helft niet. Van mij mag het verboden worden. Mede vanwege het argument dat het vissen afschrikt en buiten de deur houdt. Als er toch een ranking komt, dan van de pokersite zelf. Winsten/verliezen zouden privé moeten zijn ... mede ook vanwege de belastingdienst.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door JanJB
      Bumhunters zijn ook geen pokerspelers.
      ey ;( :P
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      zolang men niet denkt aan afschaffen van HEM e.d. is het goed...

Stats zijn echt een supergroot onderdeel van poker en zonder stats zou het veel minder leuk zijn
    • xLadyFx
      xLadyFx
      Bronze
      Trekt op niets. Volgens PTR ben ik in 2008 reeds begonnen en 10.000'en dollars verdiend. (I wish) Terwijl ik pas eind 2011 begonnen ben.
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door xLadyFx
      Trekt op niets. Volgens PTR ben ik in 2008 reeds begonnen en 10.000'en dollars verdiend. (I wish) Terwijl ik pas eind 2011 begonnen ben.
      Ik heb er 1000 verloren, terwijl ik er niet gespeeld heb..