Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

1,50 18 mans SnG info

• sassert
      sassert
      Bronze
      Beste PS,

Ik ben sinds enige tijd wat actiever aan het worden hier en wil me volledig gaan concentreren op SnG's 18 en 180 mans.
      Mijn roll is momenteel $100 en wil van vooraf aan beginnen zodat ik alle puntjes op de i kan zetten en de 1,50 en in de toekomst de 3,50 kan beaten.

Wat raden jullie me aan? Heb al redelijk wat artikels gelezen en filmpjes gekeken en wil me verder verdiepen maar deze artikelen kan ik niet aan ivm mijn bronze status. Hoe dit te verhogen zonder stortingen?

Zijn er skype groepjes voor de 1,50 en 3,50 18 mans?

Groetjes
  • 4 antwoorden
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Hey Sassert,

Allereerst welkom bij PokerStrategy!

Als je je status wilt verhogen heb je daar een paar mogelijkheden voor:
      • Je kunt een account aanmaken bij eens van onze partner pokerrooms via deze link (wel even goed de instructies volgen). Dat account zal dan getracked zijn aan PokerStrategy. Dit houdt in dat wanneer jij speelt op die pokerroom, je StrategyPoints verdient. Je hebt 100 StrategyPoints per maand nodig om de Silver status te krijgen, en dat is echt heel gemakkelijk. We hebben namelijk een doorlopende promotie waarbij je 10 extra StrategyPoints per dag krijgt als je slechts 1 StrategyPoint verdient door te speken. Dat komt dus in principe neer op 10 dagen lang een paar handen of SnG's spelen en je bent Silver.
      • Daarnaast kun je een package voor een hogere status kopen in onze Pointsshop. Het voordeel hiervan is, dat je direct een aantal maanden lang dezelfde status behoudt, dus zelfs wanneer je even iets minder kunt of wilt spelen, kun je nog altijd de content bereiken die bij die status hoort.

Veel succes met spelen in ieder geval :) .
      Orodin
    • sassert
      sassert
      Bronze
      En als ik van bijna alle sites al een nick heb? MOet ik dus geld gaan storten om hoger op te kunnen komen?
    • robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      Er is al een room waarop je tracked speelt, anders zou je niet bronze zijn he ;)

Maar mijn aanraden is om op 888poker of poker770 te spelen, hier krijg je gratis geld zonder storten en kan je op deze manier strategypoints verzamelen.

Als dit geen optie is, kan je altijd nog 10$ storten op een tracked room en daar af en toe iets te spelen, zodat je in aanmerking komt voor de 10 SP per dag actie. Deze rooms zijn ook nog fishier dan pokerstars!

GL,
      Robert
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Sassert,

Zoals Robertjuh aangaf kun je bij 888poker, PKR en Poker770 een gratis klein startkapitaal aanvragen en zo de software testen en StrategyPoints verzamelen. Meer info daarover vind je hier:

WPT Poker is voor veel spelers een ideale pokerroom. Veel spelers hebben bijvoorbeeld al een account bij PartyPoker, maar nog niet bij WPT Poker. Deze room maakt echter ook deel uit van het PartyPoker netwerk en je speelt daar dus tegen dezelfde spelers, met dezelfde software en promoties als bij PartyPoker.

Bovendien ontvang je bij WPT Poker dan ook direct de first deposit bonus. Meer daarover vind je hier: Alle info over WPT Poker

Wanneer je niet weet welke pokerroom je het beste kunt kiezen, dan kun je ook even in DEZE THREAD posten. Geef dan ook even aan bij welke rooms je niet kunt spelen, of tussen welke rooms je twijfels. We zullen je dan helpen bij het zoeken naar een geschikte room.

Hopelijk kom je hiermee alweer een stukje verder!
      Rene