paar vraagskes

• Astemblieft
      Astemblieft
      Bronze
      1)

ben bijna Silver Star,
      is het verstandig die twee sterretjes te laten zien?
      -speel momenteel 4 tafels zoom 0.05 $ BB- bakroll momenteel 80 $ (66 gestort)

2)
      Heeft trouwens nog iemand het probleem: vroeger was ik een verliezende speler
      nu, dankzij pokerstrategy, speel ik al de hele tijd...tja, beetje break even.
      Dus nog enkel beter leren folden als ik eigenlijk weet dat ik beat ben ondanks goeie hand en dan zou ik winnende speler moeten worden?

3)
      Ik speel zonder HM2 of andere...
      Ook graag hierover uw mening/overtuigingskracht

4)

speelde vroeger graag mtt's maar dat slorpt zoveel tijd op...vriendin + kleine kinderen
      denk dat 1 uurtje zoom veel winstgevender is + makkelijker A game (door pauzes e.d.)

5)
      iemand een idee tot hoeveel FPP ik moet sparen om dan voor een leuk sattelite toernooi te kunnen inschrijven? zit nu bijna aan 700 denk ik

Dank bij voorbaat.
      Floris (Gent)

P-str heeft maar één nadeel: moeilijk om tracked te spelen op pokerstars (had graag nog meer artikels willen lezen maar ik denk er niet aan geld te geven aan status :)
  • 5 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Hallo Floris,

Ik heb de thread even verplaatst aangezien hij beter in dit forum past.

1) ik doe het zelf nooit aangezien je er totaal niks mee opschiet, laat ze maar lekker gissen naar hoe goed je benten hoeveel volume je maakt.

2) het omhoog gaan gaat ook vaak met stapjes en je gaat in ieder geval de goede kant op zullen we maar zeggen ;) . Ik kan er zo natuurlijk niet over oordelen of je goed / minder speelt. De enige tip die ik kan geven is post handen, bekijk videos etc. hierdoor zul je stapje voor stapje vooruit gaan en dan komen de winsten vanzelf.

3) ik heb er ook lang over getwijfeld en ik moet zeggen ik kan niet meer zonder. Het geeft je edge doordat je meteen kunt zien wie er goed zijn en wie juist niet. Ik zou zeggen probeer gewoon een trial van HEM dan kun je zelf kijken hoe het je bevalt.

4) tjsa als je de tijd niet hebt en het zoomen ligt je dan zou ik zeggen verdiep je er verder in.

5) kijk eens naar sats voor Sunday Storm, hiervoor zijn er verschillende en je kunt vervolgens jezelf uitschrijven en dan krijg je $11 toernooidollars.

En tot slot je laatste puntje -> ik weet zeker dat PokerStrategy zou willen laten retracken maar het wordt gewoon niet toegelaten.

p.s. doe je nog mee met Clanwars, ik zag dat je een inzending had gedaan voor een gratis aanmelding?

mvg pcbeem :s_cool:
    • Astemblieft
      Astemblieft
      Bronze
      bedankt voor het antwoord

ja
      ik heb even zo'n trial geprobeerd
      maar lukte niet direct
      en heb het dan maar opgegeven
      (ik snapte er niet veel van, van al die knopjes en al die info, waar ik niks aan leek te hebben)
      maar ik zal het nogmaals proberen, vanavond

tuurlijk wil ik gratis meedoen aan Clanwars
      ik weet alleen niet wanneer ik thuis zal zijn om te kunnen spelen...
      als je dit echt moet inplannen...dan wil ik wel eens kijken
      maar het is toch nog niet zeker of ik gratis ticket ge winnen?

ja
      sunday storm is cool
      speel soms sng sattelite van 2.5 $ ervoor en meestal haal ik dat dan ook :)

nogmaals bedankt voor het goede antwoord :)
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey Astemblieft,

Als je meer artikelen wil lezen, kun je ook altijd bij één van onze partnerrooms een account aanmaken en daar spelen voor StrategyPoints.

Om Silver te worden hoef je bijvoorbeeld echt niet lang te spelen bij een andere room, dankzij onze actie dat je per actieve 1 SP dag, er 10 gratis bijkrijgt. Misschien dus wel het overwegen waard?

Groetjes,

Tim
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door Astemblieft
      tuurlijk wil ik gratis meedoen aan Clanwars
      ik weet alleen niet wanneer ik thuis zal zijn om te kunnen spelen...
      als je dit echt moet inplannen...dan wil ik wel eens kijken
      maar het is toch nog niet zeker of ik gratis ticket ge winnen?
      Het inderdaad nog niet zeker dat je al mee mag doen, althans niet voor niks ;) . Weet niet precies wanneer we dit bekend gaan maken maar ik denk ergens een paar dagen voordat clanwars start. Maar goed met een BR van $80 kun je toch wel $5 missen :s_evil: en als je dan een BI wint krijg je het alsnog terug.

Maar we hebben het format iets aangepast:
      - er zijn nog maar 4 MTT's
      - per clan heb je ook nog eens per ronde 4 schrapresultaten dus het is geen ramp dat je er niet ieder keer bij kunt zijn.
    • Astemblieft
      Astemblieft
      Bronze
      mijn bankroll is nu 80 $

maar je wil niet weten wat ik in 2010 en 2011 uitgespookt heb... :'(

dus ben nu van het principe
      5 $ ?

nee, dat kan ik niet missen :p

:facepalm:

ik ga die wedstrijd wel winnen, er zijn haast geen tegenkandidaten :s_cool: