Pokerpoints etc

• Colchester
      Colchester
      Bronze
      Hallo!

kheb 3 vragen:

1. kheb nu net 1 sitengo gewonnen met t nieuwe geld, maar krijg je daar dan ook punten voor? van die strategie punten, of titanpunten ofzo, want dat kan ik nergens zien/achterhalen...

2. hoe speel je nou die 100 euro vrij.

3. ik heb op euro's geklikt aan het begin van het spel. is dat erg? krijg ik daardoor minder geld? en als dat zo is, kan ik het dan nog veranderen.

graag speel ik zelf wel liever op $$ ipv Euro's.

alvast bedankt.

gr.
  • 10 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Hoj,

1) de fee zorgt ervoor dat je inderdaad punten ontvangt(maar pas op met s&g te spelen want je moet minimaal 50 buy ins hebben en dat betekend dat je maar s&g kunt spelen voor 1 dollar.

2) die 100 dollar speel je vrij door genoeg punten en rake te hebben verzameld.

3) dit heeft geen enkele nadelige verandering van dollars naar euro's, alleen de wisselkoers, maar die is voor iedereen gelijk.

M.v.g.
      Danny
    • Colchester
      Colchester
      Bronze
      wat bedoel je met 50 buy ins? kheb 1 sit&go gedaan ( gewonnen) van 1 euro inleg. ( dollar)
    • Colchester
      Colchester
      Bronze
      hoe kan je eigenlijk je geld overmaken naar een ander pokerspel???
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Dat noemen ze bankroll management. Met S&G of MTT heb je hele grote fluctuerende swings. Dit betekend dat je niet zomaar al je geld op 1 toernooi moet zetten. Normaal nemen ze voor een S&G 50 buy ins(het bedrag dat je je inkoopt) en voor MTT zelfs 100 of meer buy ins.
      1 euro inleg is zelfs nog teveel. 50$ is 34€. Zou betekenen dat je maar 34 keer kunt inkopen. 1 dollar inleg is 50 buy ins wat genoeg moet zijn.

M.v.g.
      Danny
    • Colchester
      Colchester
      Bronze
      ja oke, ik had dus 1 dollar inleg, dus 84 eurocent ofzo! maar krijg ik nu dan wel punten of niet:) ?
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      je hebt fee betaald dus je zult inderdaad punten krijgen voor strategypoints. elke 1$ fee/rake op titan is 4 strategypoints
    • Clarkov
      Clarkov
      Bronze
      weet iemand ook wat de verhouding tussen de rake en de titanpoints is?
      zodat je naar aanleiding van je titan points dan weer kan zien hoeveel strat points je verdient?
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Die verhouding is er niet.
      Als je wilt weten hoeveel rake je hebt moet je even naar de support mailen of vragen hoeveel je hebt, en dan je rake maal 4 doen. 1$ = 4 strategy punten
    • Clarkov
      Clarkov
      Bronze
      ok,
      Maar het is ook zo stom om elke dag te mailen voor je rake toch ?;)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      je strategy point hier op pokerstrategy worden regelmatig bijgewerkt. Dus als je je rake alleen wilt weten ivm de strategypoints, is het niet erg nuttig inderdaad om constant te gaan mailen met titan poker omdat die toch constant bijgewerkt worden.

Misschien kun je je strategypoints ook een beetje inschatten als je kijkt naar de voorafgaande dagen.