SSS Nut full house floppen==>slowplay?

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      $0.05/$0.10 No Limit Holdem
      10 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG ($11.35)
      UTG 1 ($2.10)
      UTG 2 ($3.40)
      MP1 ($12.10)
      HERO ($3.90)
      MP3 ($10.60)
      CO ($1.00)
      BTN ($23.45)
      SB ($9.10)
      BB ($6.30)

HERO is dealt A K

Pre-flop: ($0.15, 10 players)
      3 folds, MP1 calls $0.10, HERO bets $0.50, 4 folds, BB calls $0.40, MP1 calls $0.40.

Flop: A: A: K: ($1.55, 3 players)
      BB checks, MP1 checks, HERO bets $1, BB folds, MP1 folds

Final Pot: $2.55

Had ik hier mss moeten slowplayen?
      Zo'n flop is leuk maar als je geen actie krijgt :p
      Had net gedoubled up daarom dat ik 3,90$ had

groeten
  • 5 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Dit is in principe wel het moment om te slowplayen met SSS, dubbele stack en de nuts waar geen verandering in gaat komen.

Aangezien je stack nog redelijk klein is en je alles er toch wel in wilt kun je flop checken en dan turn betten river pushen. Maar eigenlijk is dit ook niet fout, je bet gewoon 2/3 pot zoals altijd. Eens kijken wat andere mensen ervan vinden :)

btw wel opletten met AKs preflop raisen als je net gedubbeld hebt, als je de flop mist moet je folden omdat je nooit de odds krijgt maar dat wist je vast al ^^
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Ik zou hier idd slowplayen. Gezien je raise preflop zullen je tegenstanders op zijn minst achterdochtig zijn. Als je op de flop bet zullen ze waarschijnlijk folden als ze geen aas hebben. En aangezien er 2 azen liggen en jij 1 in je hand is die kans erg klein.

Meestal check ik tot op de turn, soms zelfs tot op de river. Dan bet ik op de river zodat het lijkt alsof ik de pot wil stelen. Soms callen ze, als je geluk hebt raisen ze omdat ze denken dat ze de beste hand hebben.

Toch: Nice hand
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      ja, AK speel ik heel voorzichtig met double stack :D
      maar de reden dat ik bette was: ik heb positie en mss denken ze dat het een steal is (zou ni de eerste keer zijn dat hier iemand met 77 all in gaat ofzo)+die eerste kerel deed er erg lang over om te checken dus ik dacht dat hij mss wou reraisen ofzo

groeten
    • sechef
      sechef
      Gold
      ik zou deze hand zeker slow playen.
      1. omdat deze hand de nuts is. Ook na de turn en river zal dit waarschijnlijk zo zijn (of iemand moet runner runner quads of straight flush krijgen). daarom zit er nauwelijks risico aan om te slowplayen.
      2. Als je slowplayed heb je nog een kans dat iemand die momenteel niks heeft (misschien wel een pocket pair of straight draw) wat krijgt en toch besluit om te spelen. Alleen zo kun je dan nog wat geld vangen.
      3. Iemand die zelf de aas heeft zal zelf betten, en deze zul je waarschijnlijk ook verslaan (als die zelf geen ak heeft).

De kans om het meeste te winnen is daarom volgens mij met slowplayen.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Tja, als je deze hand niet meer kunt slowplayen weet ik het ook niet meer. :D

Het is allemaal al aangegeven. Wanneer je checkt tot de river dan kan het lijken op een bluf om de pot op te pakken en is de kans groter dat je wordt gecalled door mindere handen.

Echter gewoon betten is hier ook niet verkeerd. Je bet immers "altijd" 3/4 pot in deze situatie. Iemand met een A zal hier vaak toch meegaan en iemand met een K misschien ook.