0,50/1,00 - J7o - blind battle - river bluf

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 8:diamond: , J:club:
      8 folds, SB raises, Hero calls.

Flop: (4,00 SB) 9:diamond: , T:diamond: , 3:heart: (2 players)
      SB bets, Hero calls.

Turn: (3,00 BB) A:spade: (2 players)
      SB bets, Hero raises, SB calls.

River: (7,00 BB) 2:diamond: (2 players)
      SB checks, Hero bets, SB calls.

Final Pot: 9,00 BB

Ik probeerde hier een river bluf voor 7:1. Wat vinden jullie ervan?
  • 3 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      ik zou gewoon op mijn draw wachten. misschien wat passief, maar op deze limiet moet je volgens mij niet veel anders doen. hij zal geen beter hand folden
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Hmm, ja inderdaad. De turn is totaal overplayed met alleen een gutshot, dat was ik even vergeten. Als de turn dan eenmaal zo gespeeld is is de river bluf misschien nog wel te verdedigen, maar in feite is het 1 grote bluf die errug duur is...
      Die sessie was ueberhaupt nogal rampzalig. Veel verloren potten, maar vooral veel slecht spel. 50BB down in 1 FR sessie...
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Ik zie wel een OESD en geen gutshot, en de Turnkaard is perfekt voor een Semi-bluffraise. River bet ik altijd ook nog een keer. Het zijn draws mogelijk die kunnen folden, die sterker zijn dan jouw hand (QJ,KQ,KJ), en een thinking player kan op deze River een weake made hand opgeven.

Tegen een callingstation is denk ik een checkbehind hier beter, maar een non- :diamond: River ga ik ook nog een keer bluffbetten tegen K and Q high Flushdraws.