Omzetten euro in $

• 5 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      hoi freek, ik neem aan dat je bedoelt dat je op de pokersite waarop je speelt euro's ziet staan? op een site kan je vaak kiezen in welke valuta je account is. als je naar de tafels gaat word dit automatisch in dollars omgezet. dus je inzet zal niet veranderen.
      ik kan je wel aanraden om je account in euro's te houden. waarom??? kijk de huidige dollar koers maar eens. ik verwacht dat de dollar nog verder zal zakken. en dan is een euro account veiliger. sterker nog, je zult er meer dollars door krijgen, het is een extra bankroll boost. :D zie het als speculeren op de beurs.

have fun all en als mensen me vragen wat voor werk ik doe, zeg ik dat ik speculant ben. ik schat de waarde van mijn hand en die van mijn tegenstander en de mogelijke winstverwachting ervan.
    • Zarathrustra
      Zarathrustra
      Bronze
      aah ok
      bedankt:D
      ik vind echt super leuk nu pokeren op titan poker, alleen verlies ik echt lelijk
      pre-flop met kk tegen 44 verliezen 2 keer
      na flop made hand en dat hij nog op river wint.
      tis allemaal jmmr maar er komt een tijd hoop ik dat ik zo'n pojtes win
      Freek
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      hmmm KK die 2 keer verliezen? was dat toevallig gisteren? ik verloor ook enige keren met KK. misschien een republikeinse sie??

en zeker , met volharding en koppig doorspelen en een bankrollmanagement kom je er wel.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ik heb dat ook, dat kk van die slechte dagen heeft soms. Dat ik ze normaal altijd win, maar dan op een dag soms 3-4 x achter elkaar. Dan denk ik ook altijd, zo, nu heb ik mn portie weer gehad, morgen beuken ze weer als vanouds...
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ach, troost je....

Ik speelde vandaag op 2 Titan-tafels en had op beide AKs. tegelijk

En verloor beide aan een onbenullige kaart die hitte...

Poker, You've got to love and hate it....

Z