Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

0,50/1,00 - A2s - blind battle

• 6 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      geen idee.
      misschien kan je turn nog eens callen?
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Ja, of misschien zelfs downcallen met A-high. Ik weet het dus ook niet. :)
    • Laurenz1988
      Laurenz1988
      Bronze
      Fold flop (na zn checkraise natuurlijk), je hebt waarschijnlijk maar 3 outs + geen draws op een gecoordineerd board.
    • henne007
      henne007
      Bronze
      hij raised ons maar gewoon. en als hij altijd zo speelt tegen ons, kan dit heel uitbuitbaar worden. telkens onze conti-bet folden op zulke flops in blindbattels.

denk echt niet da je dat kan folden op de flop.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Call Turn.

Call blank/goeie River.

Hij kan hier heel veel handen semibluff-raisen. De 6 is een heel goeie kaard --> zij maakt het minder waarschijnlijk dat hij een hit heeft en geen draw is angekomen.

In een Blindbattle call ik dat hier nog met K high down. Voor een fold moet ik een heel goeie read hebben, dat hij hier nooit semibluffed.

Als hij de 5 heeft, hebben wij ook nu heel veel outs (iedere A en 7).

Fold Flop spel ik hier nooit. Goed, misschien met 22.

P.S.: Ik heb wel gezegd, ik schrijf iets over A high downcalls, maar ik heb op het moment echt niet veel tijd. Heel kort: Tegen agresieve speleres moet jij op hoogere limieten vaak met A high downcallen als draws mogelijk zijn of de board paired is, en ook af en toe als het board ragged is, anders heb jij geen kans winning-player te blijven.

Ik heb wel iets over preflop spel geschreven, maar ik kan mijn usb-stick hier niet ansluiten :( Komt in de volgende dagen...
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Oorspronkelijk gepost door Makomar
      Call Turn.

Call blank/goeie River.

Hij kan hier heel veel handen semibluff-raisen. De 6 is een heel goeie kaard --> zij maakt het minder waarschijnlijk dat hij een hit heeft en geen draw is angekomen.

In een Blindbattle call ik dat hier nog met K high down. Voor een fold moet ik een heel goeie read hebben, dat hij hier nooit semibluffed.

Als hij de 5 heeft, hebben wij ook nu heel veel outs (iedere A en 7).

Fold Flop spel ik hier nooit. Goed, misschien met 22.

P.S.: Ik heb wel gezegd, ik schrijf iets over A high downcalls, maar ik heb op het moment echt niet veel tijd. Heel kort: Tegen agresieve speleres moet jij op hoogere limieten vaak met A high downcallen als draws mogelijk zijn of de board paired is, en ook af en toe als het board ragged is, anders heb jij geen kans winning-player te blijven.

Ik heb wel iets over preflop spel geschreven, maar ik kan mijn usb-stick hier niet ansluiten :( Komt in de volgende dagen...

:heart: :heart: