0,50/1,00 - AKo - HU OOP meteen geraised op flop

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with A:diamond: , K:spade:
      7 folds, BU raises, Hero 3-bets, BB folds, BU calls.

Flop: (7,00 SB) 9:spade: , 6:diamond: , J:heart: (2 players)
      Hero bets, BU raises, Hero 3-bets, BU calls.

Turn: (6,50 BB) 7:spade: (2 players)
      Hero bets, BU calls.

River: (8,50 BB) Q:club: (2 players)
      Hero checks, BU bets, Hero calls.

Final Pot: 10,50 BB

Is flop 3-bet goed? Hij zou voor freecard kunnen raisen. Bij de river wist ik me wel beat, maar kon de grote pot niet folden. B/f op river beter?
  • 5 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      ik zou zijn flopraise callen en dan de turn ui folden
    • Laurenz1988
      Laurenz1988
      Bronze
      Probeer niet te denken: Hij zou dit of hij zou dat kunnen doen. Hij kan het idd raisen voor free turn kaart, maar waarschijnlijk doet hij dat niet. En al zou hij het doen, en hij checkt behind op de turn, dan kan je de river prima c/c. 3betten daar is echt geld verbranden. Call zijn raise en fold de turn idd als je niet improved.
    • henne007
      henne007
      Bronze
      goede post van Laurenz1988. op deze limieten moet je er niet vanuitgaan dat je tegenstanders kunnen folden met betere handen. ze doen het niet.
      ze callen gewoon hun slechtere handen down.

jij mag wel zulke moves maken, maar je moet niet verwachten dat de gemiddelde speler op deze limiet dat gaat doen.

Ook al maak ik constant nog zulke fouten, of gelijk welke andere fout.
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Ik ben het gedeeltelijk met jullie eens :)

Eigenlijk bijna helemaal :) . de hand is overplayed, en de flop raise van hem betekent hoogst waarschijnlijk dat-ie gehit heeft (want vaak kennen ze call flop/raise turn niet).

Maar proberen je te verplaatsen in de beweegredenen van de villain is denk ik altijd goed. En neemt-ie de freecard, dan note maken: kan op flop raisen voor freecard.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      check/fold River.

Flop 3-bet zal ik doen, maar is misschien niet het optimale spel voor deze limiet, kan zijn.

Op de Turn heeft bijna iedere draw een made hand, tenzij QT, AQ. Als jij de Flop niet ge-3-bettet hebt, heb jij niet de odds om te callen, als hij nooit AQ of Ax op die manier zou spelen. Anders moet jij wel callen (Ik b/f de Turn naar een 3-bet als standaard spel, maar als ik gezegd heb, misschien niet het optimale spel).

Op de River bestaat dus geen busted draw meer. Easy c/f. A high gaat hier niet betten, maar behindchecken.