1+0,25 45 full tilt

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      hoi ik heb even een vraag over deze toernooitjes en aanverwanten.

met deze toernooien heb ik mijn bankroll van 90 naar 180 gekregen.

nou is mijn vraag twee-delig.

als ik beter ben in sit&go en toernooien zou ik dan naar pokerstars moeten gaan.

verder kan ik maximaal 4 toernooitjes tegelijk spelen.
      concentratie + grootte beeldscherm.

ik heb in het begin grote winsten gehaal, bij dit toernooi (1+0,25) maar nu vlieg ik er vaak uit.
      ik wil eigenlijk naar 5+0,25 aangezien je daar veel meer kan verdienen. maar ik ben een beetje aan het kijken wat het beste is bankroll technisch.

verder zijn alle tips welkom.

handen zijn toch altijd relatief, aangezien ik s&go speel.

wel zou ik graag willer leren hoe big stack te worden, en te (blijven +uitbouwen)

soms kom ik wel big stack, alleen mis ik dan de concentratie, maar meestal blijf ik in deze toernooien shortstack door vrijwel kaartdood te zijn. echter is dit geen probleeem shortstack spelen kan ik wel.

maar hoe speel ik het bigstacked uit. pushen werkt vaak slecht, ze zijn niet zo bubble gericht.

korto hoe kan ik deze toernooien beter spelen. blijf momenteel een beetje hangen door 50/50, 60/40.

ik wil graag hogerop en denk dat ook wel te kunnen.
  • 3 antwoorden
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      Op pokerstars is de rake op deze toernooien VEEL beter :) 1.10

De rake voor 1 table sngs is dan weer slechter denk ik. 5.50

Verder vind ik de interface van PS erg goed. En je hebt nooit problemen met connectie enzo. en het gaat verdomd snel. En multitable is ook geen probleem want je kan je tafels aanpassen.

aan jou de keuze,

greetz,

jeroen
    • Clarkov
      Clarkov
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door jeroenguns
      Op pokerstars is de rake op deze toernooien VEEL beter :) 1.10

De rake voor 1 table sngs is dan weer slechter denk ik. 5.50

Verder vind ik de interface van PS erg goed. En je hebt nooit problemen met connectie enzo. en het gaat verdomd snel. En multitable is ook geen probleem want je kan je tafels aanpassen.

aan jou de keuze,

greetz,

jeroen
      Volgens mij is 1+0.10 alleen bij de turbo
      De regular sng met 45 mensen zijn 1+0.20

Ik raad je af om nu al 5+0.50 te gaan spelen , Als ik jou was zou ik proberen mn bankroll uit te breiden naar 25 a 30 buy ins op zn minst, je geeft zelf al aan dat je eerst vaak itm kwam en nu er wat sneller uit ligt, sng geven dus veel variance!
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      als ik beter ben in sit&go en toernooien zou ik dan naar pokerstars moeten gaan.

jah, zeker weten. Redenen:

1. Grootste pokerroom ter wereld/beursgenoteerd/betrouwbaar.
      2. Goede rakedeals. Ik heb uitgerekend, aangezien je rakeback krijgt in de vorm van Fpp's, dat je 8-40% rakeback krijgt, daarbij zijn ze ook per toernooi het goedkoopst. (je krijgt 1$ per 62 Fpp's, door in te kopen in de Sunday Million, en daarna te unregisteren).
      3. Goede support, snel, eerlijk, en duidelijk (tot nu toe).
      4. Doorgroeimogelijkheden tot de hoogste limits ter wereld.
      5. Mooie toernooien voor afwisseling.
      6. Goeie software met duidelijke skins om uit te kiezen.