Basic $1000 Freeroll voor alle leden! 13-01-08

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Vanavond is het weer zover, om 18.00 een freeroll voor alle PokerStrategy leden!

Let op! Je kunt je vanaf 15.00 uur registreren, dus wees er snel bij, want er zijn maar 1000 plaatsen beschikbaar!

Voor meer info kun je HIER kijken.

Ook vandaag zal ik wederom de tussenstanden posten in deze thread. Je Titan nickname dient dan wel bij mij bekend te zijn. Staat die van jou er nog niet bij? Vul je Titan Nickname dan in deze thread in. Op die manier kan ik ook jou opnemen in de tussenstand die ik regelmatig post in deze thread.

Je kunt het toernooi vinden in de Titan Poker software onder "Scheduled Tournaments -> Freerolls -> PokerStrategy Basic"

De lijst met bekende Titan Nicknames:
      1mash
      Ajefonso
      Allard75
      Astorimon
      Beason666
      Boschman
      BTPoker50
      Brulaap
      DavidDutch
      Divsla
      Dopedopey
      Grakfstg
      Helemaalnicks
      IAMDUTCHY
      Ikwilda
      jjeroeng
      KV00
      MrMPoker
      PokerDeSiRe
      Raasz
      Resa7075
      RidderSven
      Robdebeste
      RRWillum
      SeaJaws
      Sharkking89
      Sharkrounder (=Sharp80)
      Sheijmans
      Stevenm1988
      TTR72140472
      Walterb33
      WaNNaKooKie
      whatshit
      Yoghiii
      Zeezout
  • 115 antwoorden
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik doe deze week niet mee
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoe komt het? Geen tijd?
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Ik heb wel een account op titan maar niet gekoppeld aan pokerstrategy, kan ik ook meedoen?
      Heb ooit is via een andere site een gratis bankroll gekregen daar dus linken aan pokerstrategy gaat niet...

groeten
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Probeer je eens om 15.00 te registreren en laat even weten of het gelukt is als je wil.
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Kzie deze topic echt juist op tijd voor mee te doen :D . Ik ben hier niet bekend, maar ga zeker ook meedoen, vanaf ik uit de short stack strategy ben zal ik hier wel wat handen beginnen posten en actiever worden op het forum (nu ben ik vooral een lezer ;) ).

EDIT: mijn titan nickname is SeaJaws
    • nightfoks
      nightfoks
      Bronze
      ik ga mij voor de eerste keer inschrijven, ik heb mijn punt wel maar net behaald, is dit niet te laat?
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Ik ben erbij :)
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik heb me maar weer eens ingeschreven, zei de gek... :D

Wil minimaal 3 handen spelen! :tongue:

Succes allemaal!

Zeezout
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Probeer je eens om 15.00 te registreren en laat even weten of het gelukt is als je wil.
      nope, niet gelukt
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Ik kan me ook weer niet registreren. Ik ben ooit op titan via pokernews begonnen. Ik heb al contact gehad met support van titan en die zeiden dat dat niet uit maakte, ik zou gewoon de pokernews tournooien die van 1 punt buy in kunnen blijven spelen en dan deze erbij.

31-12-2006 dit mailtje gehad van titan:

You are Entitled to Special PokerStrategy Benefits at Titan Poker!
      Dear Eugene,

Were pleased to inform you that your Titan Poker account TTR52148402 has now been linked with PokerStrategy and you are entitled to special PokerStrategy benefits.

That's right, even if you deposited in the past, and have previously received a First Deposit Bonus from Titan Poker, YOUR NEXT DEPOSIT WILL BE CONSIDERED A FIRST DEPOSIT.

As a PokerStrategy player, you can receive a:
      200% BONUS UP TO $600 - on your NEXT DEPOSIT.

Here is how the bonus system works: Your first (next) deposit entitles you to a First Deposit Bonus of 200% up to a maximum of $600. The bonus is released to you in increments of $10 for every $35 you generate in rake and fee.

To get your bonus faster, just keep playing at our ring games and tournaments!
      Make a new deposit today and get into the action.

Please note: This special bonus is unique to players from PokerStrategy. It is released to you manually, as we check your account, on Mondays and Thursdays.

As this is a special offer to PokerStrategy players - it is NOT LISTED AS A PENDING BONUS. This offer is so special, and so generous, that we have to keep it "off the record" - exclusively for you. Your patience and understanding in this is truly appreciated.

More information about this bonus, and answers to your questions, are available here.

See you at the tables and good luck!

Robin Steele
      Manager
      Titan Poker
      "Become a Legend at Titan Poker"
      http://www.titanpoker.com

P.S. Your Titan Poker account is TTR52148402.

Check out the other exciting tournaments we have scheduled for you.

24/7 SUPPORT SERVICESOur friendly support team is available should you have any questions or concerns.

Email:
      <a href="mailto:support@titanpoker.com" class="link">support@titanpoker.com Toll Free (Canada only)
      Phone: 1-866-636-3510
      Fax: 1-866-289-1346 International
      Phone:+ 1-632-845-9017
      Fax: + 1-632-845-9018
      Online Support is available 24 hours a day from the Titan Poker software lobby.

Titan Poker welcomes you and wishes you the best of luck!
        See you at the tables!   The Titan Poker Team This e-mail was sent via the Titan Poker Network.
      If you do not wish to receive e-mails from Titan Poker,
      please click here.
    • nightfoks
      nightfoks
      Bronze
      de toelating voor dit toernooi is begrensd, het zal voo volgende week zijn...
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik ga vanavond lekker uit eten met mijn vriendin Sharp

vandaag doen we alleen dingen samen, dat schiet er de laatste tijd nogaleens bij in

deze week zal mijn bank roll de 200$ overschrijden, dus ga ik weer heel veel pokeren op 10 NL........

dus een lekker dagje samen vandaag is gewoon nodig
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Ik ben weer van de partij :) nu hopen dat mn KK wel overleefd :P

-DavidDutch
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hey Pmania

Misschien heb ik het niet goed gelezen (lange post) maar stond er niet dat je eerst een storting moet doen?

Volgens mij gaat je PS-link pas actief in na een storting. Normaal doet PS die, maar in deze situatie gaat het misschien niet op?

In dat geval misschien even een minimum storting doen...

Groetjes,

Z.
    • allard
      allard
      Bronze
      ik doe ook weer mee!!:D hopelijk kan ik nu wel geduld hebben.

veel succes alvast
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Hey Pmania

Misschien heb ik het niet goed gelezen (lange post) maar stond er niet dat je eerst een storting moet doen?

Volgens mij gaat je PS-link pas actief in na een storting. Normaal doet PS die, maar in deze situatie gaat het misschien niet op?

In dat geval misschien even een minimum storting doen...

Groetjes,

Z.
      Een storting, daar weet ik niks van ?

p.s.: Storten om te freerollen, dat moet dan nieuw zijn ofzo. hehe
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik bedoelde dit:

That's right, even if you deposited in the past, and have previously received a First Deposit Bonus from Titan Poker, YOUR NEXT DEPOSIT WILL BE CONSIDERED A FIRST DEPOSIT.

As a PokerStrategy player, you can receive a:
      200% BONUS UP TO $600 - on your NEXT DEPOSIT.

Here is how the bonus system works: Your first (next) deposit entitles you to a First Deposit Bonus of 200% up to a maximum of $600. The bonus is released to you in increments of $10 for every $35 you generate in rake and fee.

To get your bonus faster, just keep playing at our ring games and tournaments!
      Make a new deposit today and get into the action.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Gr.

Z.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Waarschijnlijk omdat het geen echt nieuwe account is die je hebt.

Normaal is de $50,- storting van PS de eerste storting, maar dat gaat nu niet op. Dus zul je zelf iets moeten storten denk ik...

Z.
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Nee, ik heb daar in het verleden wel eens gestort en dan kreeg je automatisch een bonus en tokens enzo. Dus dat was mijn eerste stortings bonus. Nu kan ik dus weer een bonus krijgen.