Pokerstars vraagjes

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Ik heb al een account bij pokerstars en heb ff die pagina over de stortingsbonus daar doorgelezen.
      Ik moet dus gewoon pokerstars downloaden via die link (in orde) en daar geld storten met die code (nog niet gedaan) en dan heb ik de bonus?
      Is men account dan ook gekoppeld aan pokerstrategy?
      Krijg ik dan ook strategypoints?
      Ik heb ff gesearcht op het forum maar enkel oude berichten gevonden waarvan ik niet weet of ze nog up to deet zijn :)

groeten
  • 6 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik heb al een account bij pokerstars

Is deze wel via PokerStrategy gedownload? Zo niet dan is het helaas niet mogelijk om StrategyPoints te verzamelen en dus de account te koppelen aan PokerStrategy.

Indien deze wel via PokerStrategy is gedownload kun je HIER de info inclusief bonuscode vinden die je dient te gebruiken bij je eerste storting. Lees deze info goed door!

Succes en als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Ik heb pokerstars via pokerstrategy gedownload ja, is dat wat je bedoelt?
      groeten
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ja, klik dan op de link voor de info, daar staat een hele handleiding inclusief info over StrategyPoints.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      als ik het goed begrijp is het enkel nodig om:
      - pokerstars te downloaden via de speciale link
      - bonuscode in te geven bij storting
      en dan is hij gelinkt aan pokerstrategy?
      hoe zit het dan met strategy points want dat staat ook maar wazig uitgelegd vind ik... (trouwens niet de enige uitleg omtrent de strategypoints e.d. die beetje wazig is vind ik...)

groeten
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      pokerstars te downloaden via de speciale link

Ja, klopt, die staat op die pagina.

Na de installatie klik je op "Buy chips" en verifieer je je account. Wanneer je terug bent in de software klik je wederom op "Buy chips".

bonuscode in te geven bij storting

Dan inderdaad de bonuscode "PSVIP" invullen bij je storting.

en dan is hij gelinkt aan pokerstrategy?

Nee, allereerst dien je je PokerStars User ID in te vullen bij je profiel van PokerStrategy
      .
      Vervolgens voer je de volgende stap uit:

Open de PokerStars software en klik op "Requests->Information Sharing". In het volgende scherm moet je bevestigen dat je punten gegevens worden doorgegeven aan PokerStrategy. Dit is noodzakelijk om je StrategyPoints te kunnen toewijzen.

hoe zit het dan met strategy points want dat staat ook maar wazig uitgelegd vind ik

Per 3 basis FPP ontvang je 1 StrategyPoint.

Daarnaast krijg je tevens nog extra StrategyPoints:
      Bij het behalen van 100 Base FPP ontvang je 100 StrategyPoints en zodra je 500 Base FPP hebt bereikt, ontvang je nog eens 500 StrategyPoints.

Hoop dat het zo duidelijk is.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Ok!
      bedankt voor de hulp/info !
      groeten