Paar ideetjes..

• LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Ik heb een paar ideetjes die me wel leuk lijken om in de community te gebruiken en elkaar beter leren kennen ;) Team Pokerstrategy NL!!

Ten eerste een Teamspeak server voor de NL spelers lijkt me een leuk idee om mee te beginnen. Dit is makkelijk op te zetten met verschillende rooms voor verschillende topics.
      Zoals, toernooien (leuk voor de freerolls en makkelijker dan de forum spam :P ) Cash games, Hand ananlyses, bad beats. etc etc... beetje als het forum maar dan Teamspeak :)
      Ook zeer handig als je met iemand wilt railen, dan kun je met elkaar praten en uitleggen waarom je een bepaalde hand speelt etc...

Dus als iemand een kleine server beschikbaar heeft (20 plaatsen zou genoeg moeten zijn voorlopig) en bereid is deze vrij te geven voor ons, graag :D .

Als tweede, ik weet niet precies hoe dit werkt en in welke rooms dit mogelijk is. Maar kleine prive toernooitjes met kleine prijzen. Het liefts wekelijks, restricted voor Pokerstrategy NL/BE spelers. (dit in combinatie met TS kan nog leuk worden :P , en leerzaam)

Ten derde, en dit is wat moeilijker, en zal wat langer duren om te plannen enzo, maar een klein live toernooi onder de leden lijkt me heel leuk. Om iedereen hier beter te leren kennen. Ik denk dat dit goed is voor de serieuse spelers, en zal leiden tot een betere samenwerking hier.

We hebben elkaar zo veel te bieden... laten we er gebruik van maken!!!

Vuur maar los en laat weten wat je ervan vind :)
  • 13 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Op mansion kan je je eigen toernooien maken!
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Tornooitje met kleine inleg voor de beginners zie ik wel zitten ze op mansion :p:p

Greetz elrio
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Super goed idee!!! Vooral een live toernooitje lijkt me wel wat :)
      Bere gezelli!!! :D
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Als het kan gebruik dan ventrilo ipv teamspeak... Ik word gek van die krakende microfoons op teamspeak en is op ventrilo al een stuk minder :)

Ook zou een IRC channel wel leuk zijn, franse community heeft er in ieder geval 1. Ik kan er wel 1 opzetten maar ik weet alleen maar de basis :P , niet hoe je het goed beveiligt enzo.
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      irc is idd fijn :) beetje buurten met zn allen...
      Kan ook via de mic, ventrilo of teamspeak ofzo.. maar dan zal het wel veel door elkaar gelul zijn
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Irc, is wel zo makkelijk :O
      Tis alleen maar op welke frequentie je het wilt zetten
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Dan lijkt me dat er zowieso een irc kanaal moet komen. Afgezien of er nou en tournooitje komt of niet :rolleyes:

Ps. kan iemand dan wel een duidelijke uitleg geven, hoe dat geinstalleerd moet worden etc. Ik ben zo'n typische eindgebruiker ;)
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      mIRC is een goed idee, niet aan gedacht :)

Maar toch ik vind het fijner om TS/ventrilo te gebruiken dan de hele tijd te typen :P . En met verschillende kanalen en een paar goede admins zal het door elkaar lullen wel meevallen, wie niet luisterd krijgt gewoon tijdelijk/permanente ban :evil:
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LurkerBelow
      mIRC is een goed idee, niet aan gedacht :)

Maar toch ik vind het fijner om TS/ventrilo te gebruiken dan de hele tijd te typen :P . En met verschillende kanalen en een paar goede admins zal het door elkaar lullen wel meevallen, wie niet luisterd krijgt gewoon tijdelijk/permanente ban :evil:
      Shit, ik ben zo'n type die graag mag lullen :D Maar dat zie ik dan wel weer ;)

TS etc. werkt inderdaad wel, als er een paar de leiding geven. Ik heb 2 jaar World of Warcraft gespeeld. Daar hadden we onze eigen guild, website en TS-server.
      Het was van tijd tot tijd erg gezellig, maar als er gepresteerd moest worden, was het radio-silence ;)
      En ik moet zeggen dat, dat redelijk ging ......... Was onze eigen server, dus kon ik wat meer lullen enzo :P

Maarja, als het zover is, dan maar niet (te veel) drinken en blowen, misschien dat ik dan wat rustiger ben ;) ;)
    • Clarkov
      Clarkov
      Bronze
      een irc kanaal lijkt me echt gezellig, helaas heb ik zelf niet zo veel verstand van die bende :D

live toernooitje/cash game lijkt me ook zeer geslaagd!
    • BasdeK
      BasdeK
      Bronze
      Ja TS is wel goed op zich hoor. Ik heb ook al enige TS ervaring met America's Army. Wat er net ook gezegd werd, als er echt gepresteerd moet worden is het wel stil hoor:P .. Maar weet niet of iemand hier een TS server ter beschikking heeft? Is het niet mogelijk om een channel te krijgen op de server waar ook de coachings worden gegeven?
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Als tweede, ik weet niet precies hoe dit werkt en in welke rooms dit mogelijk is. Maar kleine prive toernooitjes met kleine prijzen. Het liefts wekelijks, restricted voor Pokerstrategy NL/BE spelers.

Wordt aan gewerkt! ;)
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Als tweede, ik weet niet precies hoe dit werkt en in welke rooms dit mogelijk is. Maar kleine prive toernooitjes met kleine prijzen. Het liefts wekelijks, restricted voor Pokerstrategy NL/BE spelers.

Wordt aan gewerkt! ;)
      Goed nieuws!! Keep it going Chief!! ;)